مرکز عرضه سقف کشسان شهرک غرب تهران


این روزها در بسیاری از مجموعه های شیک اداری و تجاری و همچنین هتل ها، شاهد سقف هایی هستیم که با نقوش زیبا و جذاب طراحی شده و جلوه خاصی به وجود آورده اند. این محصولات سقف کشسان نام دارند که تغییر و تحولات عمده ای در زمینه دکوراسیون داخلی ایجاد کرده اند. مجموعه اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز عرضه سقف کشسان شهرک غرب تهران می باشد و در شهرهای تهران و کرج خدمات نصب این سقف های زیبا را نیز به مشتریان خویش ارائه می نماید.

مرکز عرضه سقف کشسان شهرک غرب تهران

آشنایی با طرح سقف کشسان شهرک غرب تهران

آشنایی با طرح سقف کشسان شهرک غرب تهران شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که در چند دهه اخیر سقف های کشسان جزو محبوب ترین متریال هایی بوده اند که بسیاری از افراد و طراحان فضای داخلی ساختمان ها، از آن برای زیبایی بسیاری از فضاهای داخلی استفاده می نمایند.
در کشورمان ایران نیز برخی از شرکت ها و کارخانجات وجود دارند که سالهاست به تولید سقف کشسان مشغول بوده و بهترین برندهای آن را به بازار ارائه می نمایند.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین طرح های سقف کشسان شهرک غرب تهران اشاره می کنیم:

  • سقف کشسان براق: این نوع طرح، میزان نور بسیار زیادی را از خود عبور می دهد و به همین سبب آن را به نام سقف شفاف و براق می شناسند.
  • سقف کشسان مات: طراحی نور در این سقف به صورت یکنواخت است، اما میزان عبور نور از آن کم است و برای طرح های ساده انتخاب مناسبی می باشد.
  • سقف کشسان نور گذر: از این سقف برای فضاهایی که نور طبیعی زیادی دارند بهره گرفته می شود
  • سقف کشسان پارچه ای: این محصول، گران ترین نوع سقف کشسان است که دارای ظرافت و بافت بسیار خوبی می باشد.

نرخ انواع سقف کشسان شهرک غرب تهران

نرخ انواع سقف کشسان شهرک غرب تهران برای تولید سقف کشسان از پارچه های مرغوب و باکیفیت پی وی سی استفاده می شود و یک نوع جوهر مخصوص را با استفاده از اشعه فرابنفش و با استفاده از دستگاه های چاپ بزرگ و با کیفیت، بر روی آن قرار داده و طرح های مورد نظر را به وجود می آورند.
یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این سقف ها وجود دارد این است که تکنولوژی چاپ آنها بسیار عالی و مدرن بوده و همین امر موجب شده است که تصاویر با رزولشن بالا نمایش داده شوند و از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار باشند.
نرخ سقف کشسان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به ابعاد این سقف، برند تولید کننده و متریال اولیه به کار رفته در آن اشاره نمود.
این سقف ها را می توان برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و نمایشگاهی استفاده نمود و از شکوه و زیبایی بی نظیر آن لذت برد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *