مرکز تولید سقف کشسان طرح اسلیمی


یکی از مدرن ترین سقف های کاذب طراحی شده، سقف های کشسان هستند. این نوع سقف ها از جنس پارچه ای خاص به نام PVC هستند که قابلیت کشسانی دارند. این نوع سقف ها در طرح های گوناگون تهیه شده و در بازار موجود می باشند. سقف کشسان طرح اسلیمی یکی از انواع طرح های سقف کشسان است که در جامعه امروز طرفداران بسیاری دارد. این نوع سقف در طراحی انواع ساختمان های مختلف کاربرد داشته و قیمت سقف نیز مناسب می باشد.

مرکز تولید سقف کشسان طرح اسلیمی

مشخصات انواع سقف کشسان طرح اسلیمی

مشخصات انواع سقف کشسان طرح اسلیمی سقف های کشسان علاوه بر طرح و نقش های متنوع در جنس های گوناگون نیز در بازار موجود می باشند. از انواع سقف کشسان می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. براق: در مکان ها و ساختمان هایی که نورگیر نیستند، بهترین نوع سقف کشسان نوع براق آن می باشد. این نوع سقف کشسان بیشترین میزان نور را از خود عبور می دهند.
  2. مات: در مکان هایی با فضای ساده و نورگیر مناسب نوع مات سقف کشسان بهترین انتخاب است. این نوع سقف کشسان نور را به صورت متعادل در محیط پراکنده می کند.
  3. ساتن: نوع ساتن سقف کشسان چیزی بین مات و براق می باشد و برای فضای میانه و نسبتا نورگیر مناسب می باشد. این نوع از سقف کشسان طرفداران زیادی دارد.
  4. شفاف: این نوع سقف کشسان به خوبی انواع نور را از خود عبور می دهند. در مکان هایی که نیاز به نور طبیعی یا مصنوعی بیشتری دارند بهترین انتخاب نوع شفاف سقف کشسان می باشد. در مکان هایی با سقف باز این نوع شفاف استفاده زیادی می شود.
  5. چاپی: انواع طرح های اسلیمی با رنگ بندی گوناگون بر روی پارچه کشسان چاپ شده و در مکان های مناسب نصب می شوند. این نوع چاپی می تواند طرح های سه بعدی و چند بعدی را نیز داشته باشد.
  6. آینه ای: انعکاس نور در این نوع سقف کشسان بسیار زیاد است و به جای عبور نور بیشتر نور را به محیط باز می گرداند. در فضاهای کوچک برای بزرگتر نشان دادن محیط از این نوع سقف کشسان استفاده می شود.

قیمت روز سقف کشسان طرح اسلیمی

قیمت روز سقف کشسان طرح اسلیمی همان طور که در بالا گفته شد، سقف های کشسان در طرح ها و جنس های متفاوت در بازار عرضه می شوند. در جامعه امروزی و تغییر سبک دکوراسیون داخلی، استفاده از سقف های کشسان بیشترین محبوبیت را پیدا کرده است و در مکان های مختلف و در ابعاد گوناگون از این نوع سقف کاذب استفاده می شود.

بازار سقف کاذب بسیار در چند سال گذشته رونق گرفته است. قیمت سقف، بسته به نوع پارچه کشسان به کار رفته و طرح روی آن متفاوت می باشد ولی در کل قیمت این نوع سقف در میان دیگر سقف های کاذب بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

اجرای این نوع سقف ها بسیار راحت می باشد و به آسانی نصب شده و حمل و نقل آن نیز با سهولت انجام می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع سقف ها استفاده از سیستم نورپردازی و فیبرهای نوری می باشد که با قیمتی مناسب برای مکان های متفاوت انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *