مرکز انواع سقف کشسان مات


استفاده از سقف های کاذب به علت زیبایی و گاها عایق صدا و حرارت بودن امروزه در میان مردم بسیار رایج شده است. سقف کاذب سقفی است که در واقع یک پوشش برای سقف اصلی محسوب می شود و با این کار می توان تمامی سیم ها و تجهیزاتی که در سقف به کار برده می شود را مخفی نمود. برای نصب این سقف ها آن را به سقف اصلی متصل می کنند. سقف کشسان مات از انواع سقف های کاذب است که در زیباسازی منازل و محل های کار و مغازه ها از آن ها استفاده زیادی می شود.

مرکز انواع سقف کشسان مات

کیفیت انواع سقف کشسان مات

کیفیت انواع سقف کشسان مات سقف های کشسان از انواع سقف های کاذب هستند که در ساختمان ها به منظور زیبای و عایق بودن آن ها استفاده می شوند این سقف ها قابلیت کش سانی دارند و از جنس پلی ونیل کلراید و پلاستی سایزر است که می توان با اعمال گرما و حرارت روی آن ها، شکل و اندازه آن ها را به وسیله قابلیت کشسانی که دارند تغییر داد. جنس این سقف ها به گونه ای است که بسیار محکم و با دوام هستند هم چنین در برابر حریق و آتش سوزی نسوز هستند.

پس این سقف ها هنگام آتش سوزی ضد حریق اند و آتش نمی گیرند و در هنگام زلزله نیز از ریزش سقف جلوگیری می کنند. به علاوه جنس این سقف ها به گونه ای است که می توانید با استفاده از این سقف ها تصاویری سه بعدی و رویایی در ساختمان مورد نظر خود ایجاد نمایید.

نکته دیگر این است که موادی که در این سقف ها استفاده می شود، خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی دارند. بنابراین این سقف ها بسیار بهداشتی هستند و استفاده از آن ها در اماکنی که از نظر بهداشتی اهمیت ویژه ای دارند بسیار مناسب است و کاربرد ویژه ای دارد.

این سقف ها بسیار با کیفیت هستند و طول عمر نسبتا بالایی دارند به علاوه بسیار سبک اند و اگر شما بخواهید آن ها را از محلی به محل دیگر منتقل کنید، می توانید این کار را انجام دهید. تولید سقف کشسان مات امروزه توسط تولید کننده های زیادی انجام می شود.

تولید ویژه سقف کشسان مات

تولید ویژه سقف کشسان مات قیمت سقف های کشسان بسته به متریال استفاده شده در آن، درصد این متریال، طرح ها، وسعت سقفی که قرار است این سقف ها بر آن ها اعمال گردد و … متفاوت است. سقف های کشسان مات، سقف هایی هستند که نور را به صورت یکنواخت از خود عبور می دهند. این سقف ها چراغ ها و تجهیزات را کاملا پوشش می دهند و نور کمتری را دارند.

از این سقف ها در دیزاین های معمولی در ساختمان ها استفاده می شوند. تولید این سقف ها توسط انواع تولید کننده های سقف های کاذب انجام می شود و خریداران می توانند برای خرید این سقف ها با توجه به ساختمانی که می خواهند از این سقف ها در آن ها استفاده کنند اقدام به خرید کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *