لیست قیمت روز سقف کشسان در مهرشهر


سقف کشسان را می توان به عنوان مدرن ترین نوع سقف کاذب معرفی نمود. در مورد ویژگی های فنی و کیفی این محصول، امکان اجرای آن در میحط های مختلف و همچنین تفاوت های آن با کناف چه اطلاعاتی دارید؟ امروزه استعلام نرخ روز و لیست قیمت سقف کشسان در مهرشهر و دیگر مناطق که تقاضا برای مدل های جدید آن در سطح بالایی قرار دارد با چه روش هایی امکان پذیر است؟

لیست قیمت روز سقف کشسان در مهرشهر

عرضه سقف کشسان در فروشگاه های معتبر

عرضه سقف کشسان در فروشگاه های معتبراین روزها داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا و مدرن برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. گچ کاری و استفاده از طرح های سنتی برای برخی جذابیت چندانی نداشته و به همین علت به دنبال شیوه های جدید برای داشتن دکوراسیون زیبا و در عین حال قابل تغییر هستند.
یکی از انتخاب های پیش رو اجرای سقف های کشسان یا کشسانی با قابلیت های متفاوت است. شاید برای اغلب شما این سوال مطرح شود که چه موادی در تولید سقف کشسانی به کار رفته و قابلیت آن چیست؟
در تهیه، طراحی و تولید این نوع سقف ها از پارچه های PVC با قابلیت کشسان بودن استفاده می شود. به این معنی که با گرما دهی لازم به پارچه آن را به اندازه و سایز مورد نظر کش می آورند. بعد از این مرحله، پارچه را بر روی پروفیل های مخصوصی که از قبل روی سقف یا دیوار قرار داده شده، نصب می کنند.

گفتنی است که استفاده از این محصول تنها برای سقف نبوده بلکه به علت انعطاف پذیری بالا و مقاومت مناسب در برابر عوامل محیطی امکان نصب آن بر روی دیوار و همچنین برخی اجسام مانند مجسمه های سفالی و گچی نیز امکان پذیر است.
برای نگه داشتن پارچه های پی وی سی کشسان نیز معمولاً از چند گیره نگهدارنده مخصوص استفاده می شود. این گیره ها را اطراف سازه یا سقف مورد نظر بر روی ریل هایی که پارچه روی آن است قرار می دهند تا از حرکت و همچنین تغییر شکل آن نیز جلوگیری شود.

قیمت سقف کشسان در فروشگاه های زنجیره ای

در فرآیند تولید این نوع سقف ها از ترکیبات مختلفی به عنوان مواد اولیه استفاده می شود. همانطور که اشاره شد جنس این نوع پارچه ها از PVC است. 90 درصد ترکیب اولیه را PVC تشکیل داده و 5 درصد را پلاستی سایز و 5 درصد مابقی مواد مجاز دیگر را شامل می شوند.
پلاستی سایز به کار رفته در تولید، قابلیت کشسانی پارچه ها را ایجاد می کند. ضخامت این سقف ها نیز بین 0.18 تا 0.25 میلی متر متغیر بوده که نشان از نازکی و سبک بودن آنها است.
یکی از ترکیبات مهم این محصولات استفاده از زینک اکساید است. زینک اکساید موجود در ترکیبات اولیه موجب از بین رفتن قارچ ها و باکتری های موجود در محیط می شود و به همین علت سقف های کشسان قابلیت آنتی باکتریال بودن را نیز دارند.
یکی دیگر از فاکتورهای این محصول وزن آن بوده که در هر متر مربع حدود نیم کیلو گرم است. البته پارچه های تولیدی توانایی تحمل وزن یا فشار تا 200 کیلوگرم را دارا می باشند. پارچه های کشسان از نظر طراحی نیز می توانند ساده، مات، شفاف، براق و نیمه شفاف باشند.
این نوع سقف ها قابلیت اجرا در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، اداری، صنعتی و حتی نمایشگاهی و تجاری را دارا هستند. به همین علت می توان آنها را به عنوان مدرن ترین سقف های کاذب حال حاضر در بازار معرفی نمود که در محیط های مختلف به راحتی نصب می شوند.
باید اشاره کرد که گاهاً قیمت ها به علت نوسانات بازار پایدار نخواهند بود، بنابراین استعلام و اطلاع از نرخ های روز این محصولات به ویژه در خریدها و سفارشات عمده از اهم واجبات است.
تمامی فاکتورهای ذکر شده در بالا تعیین کننده قیمت سقف کشسان در بازار و فروشگاه های زنجیره ای مربوطه می باشند. بنابراین امکان انتخاب مدل های مختلف بر حسب ویژگی های کیفی و همچنین طرح و رنگ و قیمت برای خریداران وجود دارد.

فروش سقف کشسان ارزان در مهرشهر

فروش سقف کشسان ارزان در مهرشهرسقف های کشسان دارای تنوع بسیار بالایی از نظر شکل ظاهری و ویژگی های فنی هستند. همین امر به عنوان یک مزیت موجب شده تا طی سالهای اخیر جایگزین مدل های قدیمی تر در نقاط مختلف شوند. برخی از انواع پرطرفدار این محصول در بازار داخلی مدل های زیر را شامل می شوند:

  1. سقف کشسان چاپی: امکان چاپ عکس و طرح دلخواه مشتری بر روی این مدل ها وجود دارد. بیشترین کاربرد سقف های کشسان چاپی در دکوراسیون داخل منازل مسکونی و به ویژه اتاق خواب می باشد. قیمت این محصول تحت تاثیر نوع چاپ و سایز عکس دلخواه متغیر است.
  2. سقف کشسان ساتن: پارچه های بکار رفته در این مدل ها اغلب نیمه شفاف با رنگ های ساده و پرطرفدار است. این نوع پارچه ها به سقف های نیمه شفاف نیز معروف هستند و اغلب برای کسانی که طرح های ساده و کلاسیک را می پسندند مناسب می باشند.
  3. سقف کشسان مات: اگر دکوراسیون منازل شما سنتی و آنتیک است می توانید پارچه های کشسانی مات را برای سالن پذیرایی انتخاب کنید. این پارچه ها انتخاب مناسبی برای ساختمان های اداری نیز می باشد.
  4. سقف کشسان ترنسپرنت: به پارچه های بسیار شفاف می گویند که قابلیت انتقال نور را در سطح وسیعی دارا هستند. اگر در محیط کاری خود نیاز به نورپردازی زیاد دارید می توانید این نوع پارچه های کشسان را انتخاب کنید. نمایشگاه های اتومبیل و مبل از جمله این محیط ها می باشند.
  5. سقف کشسان برلیانت: از نظر شکل ظاهری شبیه رنگ های متالیک است. سقف های برلیانت تنها در رنگ های طلایی و نقره ای ساده قابلیت اجرا دارند. همچنین برای سالن های آرایشی، رستوران های لوکس و خانه های ویلایی که به دنبال فضایی سلطنتی هستند، بهترین انتخاب خواهد بود.

استفاده از سقف کشسان در محیط های مختلف بهتر است بر اساس مدل های بالا و همچنین قابلیت های آنها صورت گیرد. به همین خاطر توصیه می شود برای انتخاب بهترین مدل ها از توصیه های کارشناسان و پیشنهادهای آنها نهایت بهره را ببرید.

مرکز تهیه بهترین سقف کشسان در اصفهان

بدون شک کسانی که طرفدار سقف های کاذب هستند گاهاً در انتخاب بین کناف و پارچه های کشسان دچار تردید خواهند شد چرا که هر دو مدل ویژگی های کیفی منحصر به فردی داشته و در مکان های مختلف قابلیت نصب را دارند.
به همین خاطر باید به برخی از تفاوت های این دو محصول با هدف انتخاب بهترین مدل ها با توجه به کارآیی کناف و سقف های کشسان اشاره مختصری داشته باشیم. اولین فاکتور تنوع طرح و رنگ و جلوه بصری این دو محصول است. بدون شک سقف های کشسان از تنوع بالایی برخوردار بوده که امکان نصب و کاربرد آنها در میحط های مختلف را فراهم کرده است.
دومین فاکتور تفاوت کناف و سقف کشسان وزن آنها است. کناف ها به مراتب سنگین تر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از نظر قابلیت شستشو، هر دو محصول را باید با پارچه تمیز کرد.

یکی دیگر از تفاوت های سقف کشسان نسبت به کناف ها، قابلیت آنتی باکتریال بودن آنها است. همانطور که در بالا اشاره شد، در ترکیب پارچه های کشسانی از ماده ای به نام زینک اکساید استفاده می شود که قارچ کش بوده و ضد باکتری می باشد.
در مورد عمر مفید یا میزان کارآیی سقف های کشسان نسبت به کناف ها نیز نمی توان زمان مشخصی را در نظر گرفت چرا که این فاکتور تحت تاثیر عوامل محیطی و شیوه نگهداری از این محصولات می تواند متغیر باشد.
خریداران می توانند با مراجعه به کاتالوگ ها یا عکس سقف کشسان و کناف های تولیدی با برندهای وارداتی و ایرانی نیز به مقایسه شکل ظاهری آنها و انتخاب بهترین برند سقف کشسان پرداخته و در نهایت محصولی متناسب با سلیقه، نیاز و همچنین بودجه خود انتخاب نمایند.

مشاوره خرید سقف کشسان با مناسب ترین قیمت

مشاوره خرید سقف کشسان با مناسب ترین قیمت برای اینکه بدانید قیمت و تعرفه سقف کشسان در بازار چقدر است علاوه بر شناخت مدل های موجود، اطلاع از برخی فاکتورهای دیگر نیز مورد نیاز است. در بالا با پنج مدل از انواع کاربردی ترین انواع این محصولات آشنا شدید که تا حد زیادی در تعیین قیمت ها دخیل هستند.
علاوه بر جنس و کیفیت پارچه های کشسان، نوع اجرا و نصب سقف ها نیز فاکتور مهمی در کاهش یا افزایش تعرفه ها می باشند. به این معنی برای اجرای سقف های یک یا چند سطحی، انواع سقف حجمی و اپلای متراژ متفاوتی پارچه مورد نیاز خواهد بود. بنابراین قیمت ها با توجه به نوع سقف می تواند متغیر باشد.
یکی دیگر از فاکتورهایی که تا حدودی در هزینه ها نقش موثری دارند، قیمت و نرخ تجهیزات مانند گیره، نگهدارنده و نوار دزرگیر است. تعرفه این اقلام تحت تاثیر نوسانات باز همواره متغیر بوده و باعث کاهش یا افزایش قیمت تمام شده نصب سقف کشسان خواهد شد.

نوع نورپردازی نیز با توجه به تنوع بالایی که دارد، در تعیین قیمت ها اثرگذار خواهد بود. برای این منظور از فیبرهای نوری، نورپردازی های کریستالی و رشته های SMD استفاده می شود که هر کدام قیمت و تعرفه مجزایی دارند.
توجه کنید که ساده یا طرح دار بودن سقف کشسان نیز می تواند افزایش یا کاهش هزینه های شما را به همراه داشته باشد. اگر طرح مورد نظر شما سفارشی باشد بدون شک هزینه و قیمت فروش این محصولات سیر صعودی خواهند داشت.

مشخصات سقف کشسان اعلا

قابلیت ها و ویژگی های انواع سقف کشسان موجب شده تا این محصول یکی از پرطرفدارترین انواع سقف های کاذب موجود در بازار باشند. این محصول به علت زیبایی منحصر به فرد و همچنین ایمنی بالایی که دارند، می تواند جایگزین مناسبی برای مدل های قدیمی تر باشد.
با توجه به این تفاسیر می توان گفت که مهمترین مزایا و ویژگی های انواع این محصول فاکتورهای زیر را شامل می شوند:

  • قابلیت جابجایی و اجرا بر روی سقف های مختلف
  • ضد آب و ضد رطوبت و مقام در برابر عوامل محیطی
  • امکان شستشو و نگهداری آسان
  • امکان چاپ طرح دلخواه بر روی پارچه کشسان
  • مقاومت در برابر ریزش بار احتمالی
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و اشتعال
  • قابلیت ضد گرد و غبار
  • آکوستیک یا ضد صدا بودن

با توجه به این ویژگی ها و انتخاب نمایندگی یا مراکز معتبر می توانید به راحتی محصولات درجه یک را تهیه نمایند. گفتنی است که این مشخصات و انتخاب برندهای معتبر می توانند روشی برای تشخیص سقف کشسان اصل نسبت به مدل های تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار باشند.
پارچه های درجه یک عمر مفید حدود پنجاه سال را دارند و به همین علت گاهاً قیمت و نرخ فروش آنها بالاتر از دیگر مدل ها می باشد. همانگونه که در بالا اشاره کردیم یکی از مزایا و مشخصات پارچه کشسان قابلیت نورپردازی آنها است. برخی مدل های مات که امکان نورپردازی در پشت کار را ندارند می توان به راحتی روی کار نورپردازی حرفه ای بر روی آنها انجام داد.

خریدار سقف کشسان درجه یک صادراتی

خریدار سقف کشسان درجه یک صادراتینصب و همچنین شیوه نگهداری از سقف های کشسان عامل مهمی در تضمین کارآیی و عمر مفید آنها است. به همین منظور اطلاع هر چند اندک از چگونگی نصب این محصولات نیز می تواند برای تمام افراد جالب و کارآمد باشد.
تمیز کردن سقف و دیوارها قبل از نصب پارچه و چهار چوب امری اساسی است. اگر قصد نورپردازی پشت کار را دارید نیز باید نوع چینش لامپ ها را از قبل مشخص نمایید. آماده سازی اقلام و وسایل کاربردی حین نصب نیز اهمیت زیادی دارند. برای این کار تهیه هیتر مخصوص حرارت دهی، کاردک های مخصوص باز کردن سقف و گیرهای نگهدارنده و پروفیل در ابعاد و سایزهای مناسب توصیه می شود.
زیرسازی سقف نیز یکی از مراحل مهم در نصب سقف های کشسان می باشد. برای این منظور معمولاً از پروفیل های آلومینیومی استفاده می کنند. پروفیل ها باید به دیوار و سطح مورد نظر چسابنده شود. توجه کنید که بین دیوار و پروفیل نباید فاصله اضافی وجود داشته باشد.

بعد از زیرسازی و آماده کردن اقلام و لوازم مورد نیاز، اقدام به نصب پروفیل ها و سپس چسباندن پارچه کشسان به محل مورد نظر می نماییم. برای اینکار ابتدا پارچه ها را با جت هتیر حرارت داده و سپس آنها با کمک گیره های مخصوص به چهار طرف نصب می کنیم. توجه داشته باشید که در حین انجام عملیات نصب، هیترها را به هیچ عنوان خاموش نکنید. در پایان کار نیز با استفاده از یک پارچه نمدار اقدام به پاکسازی گرد و خاک موجود بر روی سقف کشسان نمایید.
تمامی مراحل نصب باید توسط متخصصین و مهندسین آموزش دیده و با تجربه صورت گیرد. برای این منظور شرکت های خدماتی در نقاط مختلف کشور فعالیت مستمر دارند. طی سالهای اخیر اجرای این نوع سقف های کاذب در کلان شهرها گسترش زیادی داشته که عمده دلایل آن ویژگی های کیفی و زیبایی ظاهری آن است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *