قیمت سقف کشسان مات در بازار بین المللی


از جمله سقف های کاذب مدرن، نوع کشسان است. اینگونه از کالا، زیبایی خیره کننده ای دارد و در همین حال در تنوع بالایی ساخته می شود. در این جا، بحث مان بیشتر روی نوع مات این کالا خواهد بود. این اقلام، در نرخ های گوناگونی ارائه می شوند و قیمت سقف کشسان مات در بازار بین المللی به عوامل متعددی از جمله، کیفیت بستگی دارد. قیمت سقف کشسان مات در بازار بین المللی

صادرات سقف کشسان مات از پایانه مرزی مهران

صادرات سقف کشسان مات از پایانه مرزی مهرانبرای دکور داخلی ساختمان های مختلف، امروزه از سقف های کاذب گوناگون استفاده می نمایند که می شود از نوع گچی، پلیمری، چوبی، شیشه ای و غیره نام گرفت. هر کدام از این ها ویژگی های خاص خود را دارند و از سوی دیگر، عیوبی نیز در آنان دیده می شود. به نحوی می شود مدعی شد که هر کدام شان تفاوت های زیادی با هم دارند. 

در هر حال، از جمله سقف های مدرن و لوکس امروزی، نوع کشسان است. این چنین محصولی را عمدتاً از پارچه که جنسش PVC است، می سازند. قابلیت های منحصر فر به فرد و قشنگی خارق العاده آن، سبب شده تا نظر بسیاری از معماران را به سوی خود جلب کند. این سقف ها به وسیله گرمادهی نصب و اجراء می شوند. 

یکی از دلایلی که به آنان کشسان می گویند، همین است. آن را در هنگام ساخت، کوچک ‌تر از ابعاد اصلی می سازند و در حین نصب، حالت کشسانی به خود گرفته و اجراء می شود. خوب است بدانید که چنین کالایی را به نه تنها در سقف، بلکه در دیوارها نیز استفاده می کنند که کاملاً دکوراسیون یک مکان را تغییر می دهد. 

ولی سقف های کشسان، انواع مختلفی دارند که در حال حاضر، به خارج از کشور نیز صادر می شوند. به این مدل ها توجه داشته باشید: 

  • سقف کشسان مات 
  • سقف کشسان لاکر 
  • سقف کشسان ساتن 
  • سقف کشسان گلکسی 
  • سقف کشسان ترنسپرنت 
  • سقف کشسان کلودز 

در این میان، صادرات سقف کشسان مات از پایانه مرزی مهران به شهرهای مختلفی از کشور عراق انجام می شود. این پوشش سقف ایرانی به دلیل ویژگی های زیادی که دارا می باشد، مورد توجه افراد بی‌ شماری قرار گرفته است. صادرکننده اصولاً محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهد و از جانب دیگر، تنوع را در نظر می گیرد. 

بیشتر کسانی که در کار طراحی ایرانی سقف کشسان می باشند، برای این که کار قابل قبولی را بیرون از کشور ارائه دهند، پرسنل ویژه خود را نیز دارند که به این ترتیب، آموزش های کاملی را در زمینه نصب محصول می بینند. این گونه است که بازرگان می تواند به آسانی کالای خود را به فروش رساند. 

بهترین مارک سقف کشسان مات در ایران

شرکت های مختلفی را می توان در گوشه و کنار کشورمان پیدا کرد که در کار ساخت سقف کشسان از نوع مات می باشند. این طرح از محصول نیز مانند سایر مدل های دیگر، از جنس پی وی سی و پروفایلی ساخته می شود. البته پروفیل ها برای چارچوب بندی کالا مورد استفاده قرار می گیرند که نقش اساسی را در نگه داشتن سقف کاذب دارند. 

آن شمار از کسانی که به طراحی های کلاسیک علاقه مندی خاصی دارند و یا می خواهند مکانی را با مدل قدیمی طراحی کنند، عموماً از نوع سقف های کشسان مات کار می گیرند. این نوع از کالا، سطحی ناهموار دارد و رنگ بندی های آن نیز در برابر دیگر سقف های کشسان، کمتر است. 

البته توجه داشته باشید که هر نوع تصویری را می توانید روی این پارچه طراحی کنید. یکی از ویژگی های این سقف، انعکاس نور کمتر می باشد. برای همین دیده می شود که بیشتر به جای نور زیر کار، از چراغ ها در بیرون استفاده می کنند. برای جذاب نشان دادن چنین سقف هایی از از چراغ های هالوژنی، لوستر و کریستالی کار می گیرند. 

روی هم رفته، بهترین مارک سقف کشسان مات در ایران، محصول خود را با در نظر داشت آنچه که ذکر کردیم، ارائه می دهد. آنان سعی می نمایند تا کالایی را که عرضه می کنند، از بهترین متریال ساخته شده و از طراحی های چشم نوازی برخوردار باشند. آنان از صفر تا صد یک کار را آغاز و به انجام می‌ رسانند. 

شما در هر مکانی که خواسته باشید، بر اساس سلیقه و همینطور پیشنهاداتی که مشاوران برندهای معتبر برای تان می دهند، قادر خواهید بود که یک سقف خوب و ایده آل را به دست آورید. پس اگر می خواهید تغییرات اساسی را در خانه و یا ساختمان های اداری ایجاد کنید، این محصول یک پکیج ویژه محسوب می شود. 

از طرفی، می توان سقف کشسان سرویس بهداشتی را نیز با همین مدل اجراء نمود که برای چنین فضایی بسیار عالی و مقرون به صرفه نیز هستند. مدل های سقف کشسان مات گوناگون بوده و به راحتی آن نوع از طراحی ای را که مد نظر دارید، می توانید به شرکت ارائه دهید. تمامی سفارشات را برند معتبر می پذیرد.

در کنار این، یکی از خاصیت بهترین مارک در این عرصه، داشتن دستگاه های مدرن است که با کیفیت بالا، عکس و یا سایر طرح های دیگر را چاپ می نماید. 

نمایندگی مرکزی سقف کشسان مات در شمال کشور

نمایندگی مرکزی سقف کشسان مات در شمال کشوربرای این که بتوانید یک سقف کاذب مرغوب را با بهترین خدمات رسانی تهیه کنید، نیاز است که به دنبال مرجع معتبر برگردید. برای آن شمار از مصرف کنندگانی که در شمال کشور زندگی می کنند و می خواهند که از این محصول جدید کار بگیرند، مژده می دهیم که نمایندگی مرکزی‌، سقف کشسان مات و سایر مدل های دیگر را ارائه می کند. 

این شعبه، هر نوع سفارشی را که شما داشته باشید، برای تان در کمترین زمان ممکن ارائه می کند. کارگروه ویژه که در کارهای طراحی و فنی را انجام می دهد، در گام نخست به شمار مشاوره های خوبی ارائه خواهند کرد و سپس بر اساس ذوق خودتان محل مورد نظر را می بینند و در ابتداء به نصب پروفیل ها می پردازند. 

پس از آن سقف کشسان را نصب می کنند. در این زمینه بایستی اشاره کرد که چنین محصولاتی از ابعاد متنوعی برخوردار می باشند و حتی دستگاه های جدید می توانند با عرض 5.30 متر این سقف ها را چاپ نمایند که در نوع خود بی نظیر می باشند. خلاصه، شما هر نوعی از این سقف های کشسان را که بخواهید، شعبه در اختیارتان می گذارد. 

در کنار این، نمایندگی، افزون بر عرضه محصول و ارائه خدمات نصب، در هنگام ایجاد مشکل نیز به تعمیر و یا حتی تعویض آن هم می پردازد. در کل، این چنین کالاهایی دوام و عمر زیادی دارند و حتی برخی از ارائه دهندگان، سقف های کشسان مات را تا 12 سال نیز گارانتی می کنند که به راستی نشان از مرغوب بودن کالا دارد. 

پس با خیالی آسوده می شود به شعبه رسمی فروش انواع این‌ گونه از سقف های کاذب مراجعه کرد و محصولی را که مد نظر داریم، سفارش دهیم. 

استقبال مردم از خرید سقف کشسان مات

ویژگی های زیادی که سقف کشسان مات دارد، باعث شده تا جلب توجه زیادی بنماید. از این میان، می بینیم که استقبال مردم از خرید این نمونه از کالا، بسیار خوب است. حتماً می پرسید چرا؟ بایستی گفت، دلایل گوناگونی دارد که در اینجا به چند مزیت استفاده از آن اشاره می کنیم تا بهتر با این نوع از سقف دکوراتیو آشنایی حاصل کنید: 

  • هر نوع از تصویر یا طرحی را که بخواهید، راحت می توانید روی آن چاپ کنید. از طرح های پرتره تا مناظر مختلف و حتی سه بعدی که اعجاب انگیز می باشند. 
  • یکی از برجستگی های این محصول تمیز کردن آن می باشد. شما به راحتی می توانید آن را شستشو دهید. این یک مزیت بسیار عالی است که نه به رنگ، طرح و حتی جنس خود سقف کشسان، آسیبی وارد نمی شود. دلیل این مسئله هم استفاده از بهترین پارچه و همینطور رنگ های فوق العاده خوب می باشد. 
  • شاید برای ‌تان جالب باشد؛ ولی اگر می خواهید از مکانی که در آن قرار دارید نقل مکان کنید، نگرانی ای بابت ماندن این سقف نخواهید داشت؛ چون که به راحتی می توانید آن را جدا کرده و دوباره در جای جدید، نصب کنید. 
  • این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب و رطوبت می باشند. آنان همینطور در برابر اشتعال هم مقاوم اند که به این صورت می شود در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه بدون دغدغه به کار گرفت. 
  • نگرانی ای بابت این که قارچ ها و یا گرد و غبار در پشت و روی آن جمع شود هم نداشته باشید؛ چون کاملاً آنتی باکتریال می باشند. 
  • این سقف ها دوامشان زیاد است و بهترین آنان نزدیک به 50 سال عمر می کند که این نشان دهنده یکی دیگر از ویژگی های خاص آن است. 

این فاکتورها سبب شدند تا روز به روز شاهد استفاده بیشتر از آن در مکان های مختلفی باشیم. 

فروشنده سقف کشسان به قیمت تولید

فروشنده سقف کشسان به قیمت تولیداگر می خواهید سقف کشسان به قیمت تولید را تهیه کنید، دقت زیادی به ضمانت نامه، نوع برند، تیم های تخصصی نصب و عوامل دیگری از این قبیل داشته باشید. مهمترین شاخصه در این زمینه، جنس محصول است که بایستی از کیفیت عالی ای برخوردار باشد. 

جنس این سقف ها از 90% پی وی سی، 5% پلاستی سایزر و 5% سایر مواد دیگر است. ضخامت چنین سقف هایی از 0.18 آغاز و تا 0.25 ادامه پیدا می کند. آنان بسیار نازک هستند و به همین دلیل بار اضافی ای را به سقف تحمیل نمی کنند و به این صورت دیگر تشویشی از ناحیه افتادن و یا خراب کردن گچ و مصالح زیر آن نخواهید داشت. 

اگرچه آنان را به میل های مخصوصی وصل می کنند که به این ترتیب می توانند بهتر به نظر برسند. از طرف دیگر، پلاستی سایزری که در آن استفاده شده، این قابلیت را به محصول می دهد که کشسانی بالایی داشته باشد و همین مسئله سبب می ‌گردد تا به راحتی هر به هر اندازه ای که بخواهید، آن را در آورید. 

فروشنده سقف کشسان به قیمت تولید، آن را به صورت سفارشی و یا پیش ساخته نیز ارائه می دهد که می توان به صورت عمده ای نیز کالا را تهیه کرد. عمدتاً چنین عرضه کنندگانی رسمی هستند و اعتبار ویژه ای در این عرصه دارند. به همین علت، محصولات خود را با بهترین کیفیت از برندهای معتبری ارائه می کنند. 

تهیه سقف کشسان با نازل ترین قیمت

عرضه مستقیم سقف کشسان را در تنوع بالایی انجام می دهند که به این موضوع مزیت های مختلفی را برای مصرف کننده دارد. از جمله این که تهیه سقف کشسان با نازل ترین قیمت را ممکن می کند. از سوی دیگر، نوع اصل و مرغوب را خریدار می تواند به دست آورده و مورد استفاده قرار دهد. 

از سویی، اینگونه از کالا را هم در داخل کشورمان تولید می نمایند و هم این که از بیرون وارد کرده و ارائه می کنند. این سقف ها می توانند از نظر ساختاری و کیفیت با همدیگر تفاوت های زیادی داشته باشند. کیفیت چنین محصولاتی تضمین شده است و آن را می توان با خیالی راحت تهیه کرد و استفاده نمود. 

با همه این ها، از سقف های کشسان می شود در مکان های متفاوت کار گرفت. هیچ محدودیتی در زمینه کارایی آنان وجود ندارد و یکی از مزیت های استفاده از آنها همین مورد خاص می باشد. در این جا به چند مکان اشاره می کنیم که شما می توانید با تهیه سقف کاذبی ارزان و جذاب، آن را نصب و اجرا کنید: 

  • اتاق پذیرایی 
  • اتاق های خواب 
  • لابی ساختمان 
  • راه‌ روها 
  • پلکان 
  • نمایشگاه های گوناگون 
  • برج های تجاری مختلف 

تولید سقف کشسان با استاندارد های جهانی

تولید سقف کشسان با استاندارد های جهانیدر ایران، شرکت هایی که در زمینه تولید سقف کشسان فعالیت می نمایند، محصولات خود را همتراز با استانداردهای جهانی می سازند. به این علت است که ما شاهد صادرات چنین کالایی به اقصی نقاط دنیا، به ویژه کشورهای همسایه می باشیم. 

ویژگی هایی را که پیش از این خدمت‌ تان عرض کردیم، نشان می دهد که تا چه اندازه مهندسین و طراحان این ‌گونه از سقف کاذب، در جهت بهبود کالایشان از خود تلاش و کوشش نشان داده اند. روی هم رفته، این سقف های به نوعی طراحی می شوند که هیچ خطری نه از نظر سلامتی و نه از دید فرو ریختن ندارند. 

پس با خیالی راحت، سقف ها را در هر تنوع رنگ و طرح که می خواهید، تهیه کنید و در مکان هایی که مد نظر دارید، استفاده نمایید. شک نکنید که با یک محصول خوب و فوق العاده، می توانید تغییرات جدی ای را در دکوراسیون ایجاد نمایید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *