قیمت سقف کشسان لاکر در معتبر ترین نمایندگی ها


سقف های کشسان لاکر که به تازگی به بازار عرضه گردیده اند؛ جزء زیباترین و فوق العاده ترین سقف ها هستند. با ما همراه باشید تا با  قیمت سقف کشسان لاکر، انواع آن و سایر خصوصیات آن آشنا شوید.

قیمت سقف کشسان لاکر در معتبر ترین نمایندگی ها

عرضه مستقیم سقف کشسان لاکر

عرضه مستقیم سقف کشسان لاکربهتر است ابتدا به طور خلاصه معرفی این نوع سقف ها بپردازیم.

آشنایی با سقف کسان لاکر:

از زمان مد شدن سقف های متنوع و فانتزی  تا کنون، زمان زیادی نگذشته است و تنوع سلیقه در احداث سقف ها باعث گردیده تا طراحان پس از طراحی و بکارگیری سقف های سبکی چون سقف های کناف ، که قابلیت نورپردازی و مانور طراحی خوبی داشتند ، دست به طراحی نوعی از سقف های سبک و با قابلیت نورپردازی آسان به نام سقف کشسان بزنند.

سقف های کشسان در انواع مختلفی وجود دارند که یک نوع از آن ، نوع  لاکر است.

سقف های لاکر مانند یک آینه کدر عمل می کنند و با بازتاب نور و تصویر ، فضایی جذاب و بسیار فانتزی و رویایی را به ویژه برای سالن های پذیرایی و مراکز تجاری ایجاد می کنند. و پارچه لاکر علاوه بر افزودن گیرایی محیط استفاده شده ، باعث بزرگ و وسیع به نظر رسیدن محیط ، به دلیل خاصیت آینه ای آن می گردد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این سقف خاصیت کششی آن می باشد که در اثر حرارت به اصطلاح کش آمده و پس از سرد شدن به حالت اولیه خود باز می گردد . همین خاصیت امکان نصب این سقف را بصورت یکپارچه ، بدون نیاز به آویز و سازه را فراهم می آورد ؛ چرا که این نوع سقف ها از تکنولوژی بالایی در تولید و طراحی برخوردار می باشند . متریال بکار رفته در این سقف هاب جدید دارای ترکیبات نانو پی وی سی می باشد که در ضخامتهای گوناگون تولید شده و بر روی سقف،  بصورت سقف کاذب و یا گاهی اوقات نیر بر روی دیوار، به عنوان دیوار پوش نصب می شوند .

امروزه مهندسین معمار و طراحان داخلی ساختمان از این سیستم در طراحی ساختمانهای مسکونی _ تجاری و اداری برای تامین روشنایی محیط و  زیبایی و یکپارچگی آن بسیار استقبال می نمایند.

عرضه و بورس سقف کشسان:

عرضه و بورس سقف کشسان معمولا در بازارهای لوازم و تجهیزات ساختمانی انجام می گردد و شما با مراجعه به این بازارها ، معمولا نمایندگی ها و یا فروشندگان این نوع پارچه را به همراه نصاب های آن پیدا خواهید نمود.

راه دیگر دسترسی به عرضه ی این نوع سقف ها ، جستجو در نمایشگاه های مرتبط است. معمولا به صورت فصلی نمایشگاهای مختلف تجهیزات ساختمانی و سقف های سبک، همواره جدید ترین تولیدات خود را در نمایشگاه ها به معرض دید عموم قرار می دهند و قطعا با مراجعه به نمایشگاهای مرتبط می توانید با دریافت بروشور و انجام مشاوره با مسئولین غرفه ها، اقدام به سفارش و خرید این نوع سقف ها نمایید.

راه دیگر دستیابی به عرضه مستقیم این کالا ، مراجعه به سایت های مربوط به تولید کنندگان این محصول است. شما با مراجعه به سایت تولید کنندگان و ورود به بخش اطلاعات تماس ، امکان ارتباط با مشاورین و بازاریاب های شرکت را خواهید داشت و از این طریق نیز می توانید با قیمت تولید، سفارش داده و کالای خود را تحویل بگیرید.

بد نیست که در هنگام خرید و سفارش چند نکته کوتاه را نیز مد نظر داشته باشید.

مورد اول توجه به مواد مورد استفاده در این نوع سقف هاست.   پروفیل، متریال سقف کشسان، استانداردهای نصب سقف، رنگ،  اقلام نورپردازی و کیفیت چاپ سقف کشسان مواردی هستند که در رسیدن شما به هدفتان در راستای رسیدن به سقفی شیک و مدرن نقش مهمی دارند.

این پنج مورد به شکل زنجیر وار همیشه باهم در ارتباط هستند و اگر هر کدام از مواد ذکر شده ضعیف باشد می تواند کل مجموعه را زیر سوال ببرد.

در ضمن در نظر داشته باشید که بهتر است محصولی را خریداری نمایید که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد . چرا که از این طریق شما به طور کلی از وجود کیفیت بالا در جنس خریداری شده اطمینان حاصل خواهید نمود.

مزیت سقف های کشسان :

سقف کشسانی نصب شده به خاطر استفاده از پارچه سبک وزن، جنس پی وی سی مقاوم در مقابل ضربه، ریل و همچنین زیر ساخت منعطف دارای خصوصیات و امتیازات مثبت زیر است:

  • معلق بودن سقف کشسان و عدم احتیاج به هر نوع آویز از سقف اولیه
  • نصب سریع در بازه زمانی کوتاه مدت
  • عدم احتیاج به بنایی و یا تخریب و بازسازی سقف
  • دیده نشدن تاسیسات انجام شده در زیر سقف
  • مهیا کردن قابلیت طراحی نور و مدرن بودن آن
  • سبک وزن و نسوز بودن جنس
  • کارکرد صحیح در حین وقوع زلزله با بهرمندی از خاصیت ارتجاعی
  • امکان نظافت و شست و شوی راحت
  • تنوع در نقش و رنگ با مواد های شوینده ی گوناگون
  • عایق صوتی و رطوبتی بودن جنس
  • امکان پوشش سقف محیط های بزرگ به صورت یکدست
  • دارای ضمانت بودن سقف انجام شده

مراحل نصب سقف کشسان :

نصب این نوع از سقف ها اگر توسط فرد ماهری نصب گردد، زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و یکی از دلایل استفاده از این نوع سقف ها، همین مسئله ی سهولت و تسریع در نصب است.

جهت نصب و اجرای سقف کشسان اول ریل ها که پایه سقف کاذب پارچه ای به شمار می آیند را دور تا دور دیوار نصب می کنند. دقت کنید که کمترین عمق لازم به منظور نصب سقف کشسان معادل سه الی چهار سانتی متر است و در حین اجرای سقف کشسان باید به اندازه محیط لازم برای لوازم تاسیساتی و وسایل سیستم روشنایی زیر سقف پارچه ای دقت کرد. بنابراین پارچه سقف کشسان را به اندازه مورد نظر و با دقت فراوان برش بزنید.

در ابتدایی ترین مرحله از مراحل نصب سقف کشان باید بسته به نوع سقف کشسان، جنس پارچه قابل استفاده، شکل هندسی سقف اصلی، مدل نورپردازی و غیره، فاصله دلخواه خود را از سقف اولیه گچی را مشخص کنید و روی دیوار یا مرکزی از سقف که می خواهید پروفیل های آلومینیومی نصب شوند، علامت گذاشته و بعد اقدام به خط  کشی نمایید .

برای نصب شکل دایره نیز، اول قطر دایره را بر روی پروفیل علامت زده، سپس سقف کششی را از میانه تا نمایید تا قطر دایره تعیین گردد؛ بعد قطر دایره را روی پروفیل علامت زده و سپس آن را نصب می کنیم.

در صورتی که سقف کششی شما چاپی باشد اندازه گیری آن باید به صورت آیینه ای باشد.

مرکز نمایندگی سقف کشسان لاکر در شمال کشور

اگر قصد خرید و نصب سقف های کشسان لاکر را دارید و در شمال کشور نیز زندگی نموده و یا قصد احداث پروژه را دارید، برخی شرکت ها در استان های شمالی نیز دارای نمایندگی فروش و نصب هستند.

به عنوان مثال در استان مازندران، و در شهر های تن کابن و سرخ رود نمایندگی فروش و نصب این نوع سقف ها وجود دارد.

در استانهای شمالی دیگر مانند استان گیلان نیز ، تعدادی نمایندگی در شهرستان رشت اقدام به فروش و نصب این محصولات نموده اند که می توانید به آنها مراجعه نمایید.

علاوه بر آن در استان گلستان نیز در شهرهای مختلف ، نمایندگی این نوع سقف ها وجود دارد. به ویژه نمایندگی شهر گرگان و همچنین شهرستان قائم شهر که نصب آن را نیز به طبع برای شما انجام خواهند داد.

بازار سقف کشسان لاکر درجه یک

بازار سقف کشسان لاکر درجه یکسقف های کشسان، به ویژه لاکر که در نور پردازی محیط موثر هستند و دست طراحان داخلی ساختمان را در ایجاد فضایی مدرن تر باز گذاشته اند،بازار خوبی را به خود اختصاص داده و اجناس درجه یک از این محصول با فروش خوبی مواجه گردیده اند و از آنجا که اینگونه سقف ها نیز جزء تجهیزات و مصالح ساختمانی به حساب می آیند، قطعا در بازارهای فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی، می توانید این محصول را پیدا نموده و خریداری نمایید.

راهکار دیگر جهت خرید این محصول، مراجعه به نمایشگاه های صنعت ساختمان است، که به صورت دوره ای یا فصلی برگزار می گردند و شما با مراجعه به غرفه های مربوطه، علاوه بر پرس و پاسخ و دریافت مشاوره، نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام‌ نمایید.

اگر راه های فوق برای شما مناسب نیستند، با مراجعه به سایت های اینترنتی تولید کنندگان نیز می‌توانید جنس در جه یک را پیدا نموده و خریداری نمایید.

قیمت سقف کشسان لاکر دربازار اروپا

با توجه به اینکه تولید کنندگان مهمی در بازارهای اروپا در حال فعالیت در زمینه تولید این نوع از سقف ها هستند؛ و از طرفی ابزار تحریم هنوز بر اقتصاد کشور سایه افکنده است، می بایست تدابیر خاصی جهت واردات و حتی صادرات به کشورهای اروپایی اندیشیده گردد. از طرف دیگر به دلیل نوسانات شدید ارزی در کشورمان امکان پیش بینی قیمت کالاهای وارداتی چون پارچه و تجهیزات این نوع سقف ها کار آسانی نیست و حتی وارد کنند گان این نوع کالا ها نیز به هیچ وجه قیمت را از پیش اعلام ننموده و همواره می بایست جهت آگاهی از قیمت کالا به در همان روز تماس تلفنی حاصل نموده و از چند و چون قیمت ها اطلاع پیدا نمایید.

هر چند که با وجود تمام این مشکلات و موانع، هنوز هم این محصولات به کشورهایی چون: آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و چند کشور دیگر نیز صادر می شود.

از جمله تولید کنند گان مهم و دارای بازرگانی سقف کشسان لاکر در اروپا، کشور فرانسه می باشد و کشور فرانسه را در تولید این نوع پوشش ها می توان سر آمد تلقی نمود.

علاوه بر کشور فرانسه، در قاره اروپا، کشورهایی چون بلژیک، آلمان و اوکراین نیز از جمله تولید کنندگان و صادر کنند گان این محصول هستند و با توجه به وجود بازار پر رونق این محصول در قاره اروپا ، در صورتی که امکانات لازم جهت صادرات و تولید گسترده این محصول در کشورمان فراهم گردد، می تواند هدف خوبی برای صادران و ارز آوری به کشور باشد.

بد نیست بدانید که اگر قصد واردات این نوع سقف ها را دارید باید به تعرفه سقف کشسان لاکر نیز توجه داشته باشید. جهت اطلاع از تعرفه واردات نیز باید به ادارت مربوطه مراجعه نمایید.

هزینه پخش سقف کشسان در بازار خارجی

هزینه پخش سقف کشسان در بازار خارجیصادرات محصولات غیر نفتی، می تواند نقش مهمی در احیا و دستیابی به قدرت اقتصادی کشور ما باشد و با توجه به تحریم خرید نفت، صادرات محصولاتی چون پارچه های سقف کشسان، باعث جذب درآمدهای ارزی فراوان خواهد شد.

در همین راستا تعدادی از شرکت های تولید کننده این نوع پارچه ها، اقدام به صادرات آن ، به ویژه در کشور های همجوار نموده اند. به طبع این امر باعث رونق تولید در این عرصه و افزایش اشتغال خواهد گردید. امید است در سال پیش رو این امر مورد توجه مسئولین امر، جهت حمایت از صادرات قرار گیرد.

اما آیا پخش این محصولات و صادرات آن به کشورهای دیگر با توجه به هزینه حمل و نقل به صرفه خواهد بود؟

به نظر می رسد از آنجایی که متریال مورد استفاده این نوع سقف ها چندان سنگین و حجیم نیستند ، هزینه ارسال و پخش این نوع محصولات نیز چندان زیاد نباشد و صادر کننده از ارسال و پخش آنها متضرر نگردد. اما طبیعتا اعطای امتیازاتی توسط دولت جهت حمایت از تولید کنندگان می تواند به حفظ بازارهای بین المللی این محصول کمک شایانی نماید و در پیشبرد اهداف کلان توسعه ملی و رشد اقتصادی موثر باشد.

خرید سقف کشسان لاکر اصل

وجود اجناس تقلبی در بازار، همواره مانع و چالش بزرگی در جهت خرید جنس مرغوب و مناسب بوده است. طبیعتا خرید اجناس مورد نیاز این نوع سقف ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و شما هم با مشاهده عکس سقف کشسان لاکر و جذابیت فروان آن، انتظار بازدهی مناسب را از این محصول خواهید داشت.

بنابراین بهتر است جنسی را خریداری نمایید که دارای کیفیت اصلی باشد. بدین منظور پیشنهاد می شود به سراغ خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنند گان بروید؛ چرا که خرید از تولید کنند گان و یا نمایندگی های معتبر آنها معمولا دارای گارانتی بوده و شما می توانید با خیالی راحت تر جنس خود را خریداری نموده و نصب نمایید.

مرجع تخصصی برند های سقف کشسان

مرجع تخصصی برند های سقف کشسان همانطور که گفته شد، نمایشگاه های تجهیزات و صنعت ساختمانی، بهترین محل و راهکار برای شناخت برند های این نوع از سقف است. این نوع نمایشگاه ها معمولا به صورت دوره ای در اغلب استان های کشور برگزار می شوند و حتی گاهی به صورت تخصصی، برخی نمایشگاه های سقف نیز جداگانه برگزار می گردند که با مراجعه به این نمایشگاه ها می توانید انواع برند های معتبر در صنعت تولید این نوع سقف ها را مشاهده نموده، اجناس و سطح کیفیت محصولات هر کدام از عرضه کنند گان را با هم مقایسه کرده و از واحد فروش سقف کشسان جهت خرید بهتر مشاوره بگیرید.

این نمایشگاه ها در سطح بین المللی نیز برگزار می گردند و به طبع نمایشگاه های تخصصی خارج از کشور نیز می توانند به شناخت برند های‌ معتبر و تولید کنند گان قدرتمند این‌محصول کمک نماید.

علاوه بر آن، با جستجو در اینترنت و مراجعه به سایت های مختلف تولید کنند گان، می‌توانید از نوع، کیفیت جنس و تنوع در طرح و رنگ هر کدام از برند های معتبر آگاهی پیدا نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *