قیمت سقف کشسان ساتن در بازار داخلی


در معماری امروز، طراحی های اعجاب انگیزی را مشاهده می کنیم که یکی از آنها سقف کشسان است. این محصول بیشتر به روش های سه بعدی طراحی می شود و از پارچه های گوناگونی آن را می سازند. در این نوشته به قیمت سقف کشسان ساتن در بازار داخلی اشاره می نماییم و مزیت های نصب آن را برای شما توضیح می دهیم. 

قیمت سقف کشسان ساتن در بازار داخلی

قیمت روز سقف کشسان ساتن

قیمت روز سقف کشسان ساتنسقف کشسان، یکی از جدیدترین انواع سقف کاذب به شمار می رود. این محصول از پارچه هایی ساخته می شود که عموماً از جنس پی وی سی هستند. آن ها قابلیت کشسانی را دارا بوده و به همین دلیل نیز، این نام را برایش برگزیده اند. از این محصول می شود در مکان های مختلفی از یک سازه استفاده نمود. 

اگر از دکوراسیون مکانی که در آن بسر می برید خسته شده اید و می خواهید رنگ و روی دیگری به محیط بدهید، بهترین گزینه همین نوع محصول می باشد. از آن همینطور علاوه بر سقف، در دیوارها هم استفاده می شود که به آن دیوارپوش کشسان می گویند. خلاصه، طرح های بسیار شگفت انگیزی را با این پارچه ها ایجاد می کنند. 

این نوع از کالا همچنین قابلیت نور پردازی را دارد و یکی فاکتورهای اصلی زیباسازی در معماری سازهای متفاوت به شمار می رود. جنس پارچه هایی که عموماً برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند، از 90% پی وی سی، 5% پلاستی سایزر (قدرت کشسانی به آن می دهد) و 5% متریال افزودنی دیگر کار گرفته می شود. 

از طرفی، در بهترین نوع این سقف ها، ماده های آنتی باکتریال هم کار گرفته می شود که به این ترتیب دیگر در هنگام نصب، نگرانی ای بابت رشد قارچ های خطرناک و مضر نداشته باشید. همچنین آن ها به گونه ای طراحی شده اند که نسوز هستند. با همه این ها، در ساخت این نوع از محصول پارچه های گوناگونی استفاده می شود؛ مانند: 

  • پارچه ساتن 
  • پارچه لاکر
  • پارچه کلودز 
  • گلکسی 
  • ترنسپرنت 
  • مات 

اگر می خواهید قیمت روز سقف کشسان ساتن را به دست آورید، خوب است بدانید که این محصول در نرخ های متفاوتی ارائه می گردد که بستگی به موارد مختلفی دارد؛ از جمله این که آن را در چه طرح هایی ساخته اند؟ کدام برندها کار چاپ را انجام می دهند؟ چند سال گارانتی دارد؟ و غیره موارد دیگر از این است. 

پس اگر در هنگام تهیه، به نرخ های متنوعی برخوردید، تعجب نکنید؛ چون این امری عادی در بازار تلقی می شود. 

خرید سقف کشسان ساتن به قیمت تولید

اغلب از ساتن در تولید سقف های کشسان به همراه سایر موارد دیگر استفاده می شود. این نوع از محصول در زمره کالاهایی قرار می گیرد که “نیمه شفاف” می باشند. 

فراموش نکنید که این نمونه یکی از پرطرفدارترین نوع سقف می باشد؛ چون که یک گزینه مناسب جهت چاپ و تصویرگری است. از سویی، برخی برای این که جلای خاصی به این چنین محصولی بدهند، آن را همراه لاکر مخلوط می کنند. به این ترتیب، تلفیقی فوق العاده به دست می آید که مات و براق را در کنار هم قرار می دهد. 

شما می توانید از چنین سقف کاذبی در هر جایی از یک سازه استفاده کنید. در نظر داشته باشید که چند گونه سقف کشسان ساتن وجود دارد و که از نظر درجه بندی در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. می توان به آن ها این گونه اشاره کرد: در ضخامت 15 میکرون، 18 میکرون و همچنین 25 میکرون. 

این ضخامت ها هر کدام بر اساس سفارش و همینطور گذر نور و طول انتخاب می شوند. در هر صورت، سقف کشسان ساتن درجه یک را می توان به قیمت تولید هم خرید. این محصول را با طراحی سه بعدی تصور کنید! خیره کننده و جذاب است و سقف مکانی را که با آن پوشش می دهید، بسیار زیبا می سازد. 

استفاده از ساتن در چنین طراحی ای سبب می شود تا رفلکس متوسطی را شاهده باشید. این کالا قابلیت کششی سطحی تا 5% را نیز دارا می باشد. در حال حاضر، ساخت آن توسط دستگاه های پیشرفته ای صورت می گیرد و همه کار، به وسیله ماشین آلات انجام می شود. این گونه نقص کمتری در این گونه از سقف کاذب، شاهد هستیم. 

روی هم رفته، استفاده از چنین سقفی یک فرصت عالی است که می توانید با اندکی تغییرات جزئی، فضایی رویایی را بسازید. 

نمایندگی پخش و فروش سقف کشسان در سراسر کشور

نمایندگی پخش و فروش سقف کشسان در سراسر کشورسقف کشسان در مدل ها و طراحی های منحصر به فرد، رفته رفته به یکی از محبوب ترین زیباسازی فضاهای مختلف تبدیل می شود به گونه ای که می شود به به راحتی به نمایندگی پخش و فروش آن در سراسر کشور سر زد و خرید آن را در هر ابعاد، مدل، رنگ و کیفیت پارچه ای که می خواهید، به دست آورید. 

یکی از ویژگی های نوع با کیفیت آن این است که شما اگر مستاجر هم باشید، می توانید از آن استفاده کنید و هرگاه تصمیم به ترک خانه گرفتید، می شود که پارچه و ریل آن را جدا کرده و آن را در محل جدید تعبیه نمایید. هیچ آسیبی به آن نمی رسد. اما شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا به آن کشسان می گویند؟ 

همانطور که گفتیم، در آن از مواد پی وی سی استفاده می شود که منعطف هستند. آن را با گرمادهی، در ابعاد سقف در می آورند و سپس نصب می کند. بهتر است بدانید که عموماً چنین سقف هایی اندکی کمتر از سایز اصلی ای که در نظر داشتید ساخته می شود و در هنگام نصب، آن را گرما می دهند و تا به خوبی کار تعبیه صورت گیرد. 

در هر صورت، استفاده از جنین محصولی مزیت های خاص خود را هم دارد که در این بخش به چند نمونه از آن اشاره می کنیم: 

  • هر گونه تصویری که به دلخواه شما باشد، می توانید سفارش آن را بدهید تا چاپ گردد. 
  • این محصولات قابلیت شستشو را دارند و از این نظر بسیار راحت تمیز می گردند؛ پس نگهداری سقف کشسان آسان است. 
  • ضد آب و رطوبت می باشند و دیگر نگرانی ای بابت خیس شدن آن نخواهید داشت. 
  • گرد و غبار هم روی آن ها نمی شنید و به نوعی ضد آن هستند. 
  • طول عمرشان زیاد است. ضمانت خرید سقف کشسان بالا است حتی تا نیم قرن برخی آن را گارانتی می کنند. 
  • یک محصول زیبا است که آن را حتی از جایی به جای دیگر هم می توانید انتقال دهید. 
  • برای مکان های مختلف و حتی سقف هایی که چندان هموار نیستند نیز به راحتی اجراء می شوند. 

بهترین مارک سقف کشسان در بازار خارجی

در حال حاضر، شرکت های متفاوتی اند که در کار ساخت سقف کشسان می باشند. آنها در کیفیت های گوناگون چنین محصولاتی را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. خوب است بدانید که این فروشگاه سقف کشسان ساتن و سایر پارچه های دیگر ار با بهترین کیفیت عرضه می دارد. 

گفتنی است که چنین محصولی نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بیرون از مرزها نیز ارائه می شود. در این زمینه، بازرگانان سعی می نمایند تا نمایندگی هایی را در برخی از شهرهای کشورهای جهان ایجاد کرده، سفارش شان را بپذیرند و سپس به ساخت و عرضه محصول بپردازند. بی تردید این کالا، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 

توجه داشته باشید که بهترین مارک ها می توانند در این عرصه فعالیت کنند؛ زیرا که در بازارهای بین المللی، اصولاً رقیبان با قدرت وارد می شوند و اگر نتوان رضایت خاطر مشتری را فراهم آورد، بی تردید چندان موفق ظاهر نخواهید شد. در هر حال سقف کشسان با کیفیت را در این زمینه در نظر می گیرند. 

یکی از مواردی که به آن توجه صورت می گیرد، تنوع در این محصولات است. برندهای نام اشنا اکثراً به این بخش ماجرا بسیار دقت دارند. آن ها انواع سقف کشسان مات، براق، نور گذر و همینطور پارچه ای را که از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده اند، برای صادر کردن جدا می کنند. 

هر کدام از این گونه هایی که خدمتتان عرض کردیم، کاربردهای ویژه خود را دارند و می توانند در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند. 

معتبر ترین عرضه کننده سقف کشسان در تهران

معتبر ترین عرضه کننده سقف کشسان در تهرانآن شمار از کسانی که در که تهران و یا شهرهای مختلف دیگر، به دنبال معتبرترین عرضه کننده سقف کشسان هستند، توجه داشته باشند که در این نوع محصول مسئله کیفیت و گارانتی ارزش زیادی دارد؛ ولی چه موضوعاتی را در این خصوص در نظر می گیرند؟ چگونه می شود جبران خسارت کرد؟ به این مسائل دقت داشته باشید: 

  • اگر پارچه ای یا هر متریال دیگری که مورد استفاده قرار گرفته، دچار رنگ پریدگی شود. 
  • اگر نقش و تصاویری که چاپ شده، از بین برود. 
  • اگر زمینه یا همان پارچه بر اثر حوادث و یا به شکل طبیعی پاره شود. 
  • این که طرح به صورت درست روی زمینه چاپ نشده باشد. 
  • در مدت زمان گارانتی نباید پارچه خود را جمع کند و یا افتادگی در آن ایجاد شود. 

این ها از جمله موارد بسیار مهم اند که در صورت اتفاق افتادنش، می توانید به ارائه دهنده مراجعه کنید. در هر حال، خوب است بدانید که سقف کشسان، هم اکنون یکی از بی نظیرترین طراحی های داخلی می باشد. از آن به شکل گسترده ای در فضاها مختلفی استفاده می کنند. 

در این عرصه، طراحان زبده و مجربی وارد شده اند که می توانند راحت خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند. اصولاً معتبرترین عرضه کننده، تیم فعال و کارکشته ای در این حوزه دارد و از سوی دیگر، کسانی که در کار نصب و اجراء می باشند هم کاملاً مجهز می باشند و هیچ نوع آسیب و خسارت به سقف نمی رسانند. 

وارد کننده بهترین سقف کشسان خارجی در شمال

بخشی از سقف های کشسان از خارج کشور وارد می شوند. وارد کننده بهترین نوع این محصول در شمال کشور، آن را در مدل های گوناگونی ارائه می دهد. 

ولی این نوع از پوشش، در ضخامت های متفاوتی وارد بازار داخلی می شود که حداکثر آن تا 1 میلیمتر می باشد. خوب است بدانید که هر متر مربع آن نیم کیلوگرم وزن دارد؛ اما خوبی بهترین نوع آن این است که توانایی تحمل وزن 200 کیلوگرمی را هم دارد. با کیفیت ترین نوع این سقف ها از پارچه های منحصر به فردی تولید شده اند. 

با همه این موارد، می توان نورپردازی خیلی زیبایی به چنین محصولاتی داد. این موضوع یکی از اساسی ترین برگ های برنده، وارد کننده معتبر می باشد. آن را به گونه ای طراحی می کنند که قابلیت عبور نور مصنوعی و طبیعی را داشته باشد که نباید فراموش کنید، پارچه ای که در آن به کار رفته، چه ضخامتی دارد. 

از سوی دیگر، می شود پشت این محصولات ال ای دی های متنوعی را در رنگ بندی های گوناگونی نصب کرد که به این شکل هم می تواند جلوه ای فوق العاده پیدا کند. 

در کل، محصولات وارداتی نیز در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از آن می شود در سالن پذیرایی، لابی، سقف راه پله های مکان های خاص، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و هر جای دیگری که شما نیاز داشته باشید، کار گرفت. خوبی این سقف ها انعطاف پذیر بالای شان و عمر طولانی ای است که دارا هستند. 

هزینه اجرای سقف کشسان ساتن با ارزان ترین قیمت

هزینه اجرای سقف کشسان ساتن با ارزان ترین قیمتبرای نصب و راه اندازی سقف های کشسان، هزینه های گوناگونی را باید در نظر گرفت. برای مثال، این سقف ها به صورت تک رنگ متالیک، آینه ای، سه بعدی نور گذر، سه بعدی نور گذر مات و غیره ارائه می شوند. همینطور هزینه های نورپردازی نیز خود به صورت جداگانه محاسبه می گردد. 

نوع گران این مدل از سقف های کاذب، مات نور گذر است؛ ولی می شود با در پیش گرفتن روش های مختلفی، هزینه ها را به حداقل رساند. برای مثال، خرید سقف کشسان ساتن عمده را انجام داد. این کار برای کسانی که می خواهند بخش زیادی از سقف ها را پوشش دهند، یک گزینه مناسب است. 

البته در این خصوص، باید بیشتر دقت داشته باشید که کالا مرغوب باشد و از جانب دیگر، گارانتی آن مدت زیادی را در بر بگیرد. این کار باعث می شود تا شما از خدمات پس از فروش بهره مند گردید. 

از طرفی، اگر به دنبال این هستید که هزینه اجرای سقف کشسان ساتن با ارزان ترین قیمت را پیدا کنید، ما به شما توصیه می نماییم که با فروشندگان این مجموعه در تماس شوید. آن ها سعی می نمایند تا خدمات مختلفی را ارائه دهند و از سوی دیگر، بهترین کیفیت محصول را نیز در اختیارتان بگذارند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *