قیمت سقف کشسان درجه یک ارزان در کرج


قیمت سقف کشسان در کرج در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و صرفه مالی و اقتصادی بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان این کالا ایجاد خواهد کرد. سقف های کشسان مدل های متنوعی دارند که هر یک از مدل های این کالا دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. نرخ قیمت این محصول در اقتصاد به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به درجه کیفی این کالا اشاره کرد. هر چه سطح کیفی این محصول بیشتر باشد در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود. خرید و فروش بهترین و مرغوب ترین نوع سقف کشسان اغلب به صورت عمده و با هزینه کمی صورت می گیرد. این محصول از عالی ترین درجه کیفی برخوردار است و طول عمر بسیار زیادی دارد.

قیمت سقف کشسان درجه یک ارزان در کرج

گروه تامین کننده انواع سقف کشسان در ایران

گروه تامین کننده انواع سقف کشسان در ایرانسقف کشسان یکی از برترین و مدرن ترین انواع سقف است که در گروه سقف های کاذب طبقه بندی می شود. این نوع سقف به دلیل این که از جنس pvc می باشد از قابلیت کشسانی بسیار زیادی برخوردار می باشد و امروزه استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی رواج گسترده ای پیدا کرده است. از این کالا علاوه بر سقف برای پوشش ساختمان ها نیز استفاده می شود. انواع گوناگون سقف های درجه یک و با کیفیت کشسان دارای قابلیت نورپردازی می باشند و این ویژگی باعث شده تا از این کالا در دکوراسیون های بسیار مدرن استفاده شود.

استفاده از سقف های کشسان نقش مهمی در زیبا سازی منازل دارد و این امر موجب شده تا از این کالای مهم در اغلب ساخت و ساز های امروزی استفاده گردد. استفاده از pvc در ساخت این محصول باعث شده تا این کالا از میزان انعطاف پذیری ویژه ای برخوردار باشد. جلوه های بصری این نوع سقف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب بسیار زیاد می باشد و از قابیلت شست و شو برخوردار است. این گونه سقف ها را در زمان کثیف شدن به راحتی می توان شست. گروه تامین کننده سقف کشسان در ایران این محصولات را به صورت مستقیم در دسترس استفاده کنندگان این کالا قرار می دهد.

پخش سقف کشسان به صورت جزئی و عمده

سقف کشسان یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع سقف است که میزان مصرف آن در سال های اخیر نشان دهنده کارا بودن این کالا می باشد. این محصول از پارچه های بخصوصی تهیه می شود که هر یک از این پارچه ها را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • پارچه های ساتن
  • پارچه های آیینه ای
  • پارچه گلکسی
  • پارچه برلیانت
  • پارچه های کلودز

هر یک از این پارچه های دارای خصوصیات ویژه ای می باشند. پارچه های استفاده شده در تولید این نوع سقف از طیف رنگبندی گسترده ای برخوردار می باشند و به راحتی می توان آن ها را برای دکوراسیون های مختلف انتخاب کرد. این گونه سقف ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان چاپ تصویر بر روی آن ها وجود دارد. عرض این گونه سقف های کاذب بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توان تصاویر مختلف را بر روی آن چاپ کرد. از ویِژگی سقف کشسان می توان به خاصیت ارتجاعی آن اشاره کرد. این خاصیت باعث شده تا بتوان از طریق گرما دادن به آن ارتفاع این گونه سقف را به راحتی تغییر داد. از دیگر ویژگی های برتر این کالا می توان به نصب آسان و هم چنین قابلیت برش راحت اشاره کرد. برش راحت این کالا باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی به قطعات مشخص و دلخواه تقسیم کرد.

با کیفیت ترین برند سقف کشسان در ایران

با کیفیت ترین برند سقف کشسان در ایراننصب سقف های کشسان باید به صورت ویژه صورت بگیرد. برای نصب این گونه سقف ها ابتدا بهتر است که در محل مورد نظر پروفیل های مخصوصی نصب گردد. در مرحله بعد به کمک گیره های نگهدارنده 4 قسمت سقف را به حالت معلق نگه می داریم. در این زمان به کمک هیتر های مخصوصی که با استفاده از انرژی برق فعالیت می کنند باید گرمادهی سقف های کاذب آغاز شود. به کمک این دستگاه می توان گرمای مناسب برای نصب سقف را تامین کرد.

زاویه نگه داشته شدن هیتر برقی باید به گونه ای باشد که موجب سوختن سقف کاذب نشود. سپس لبه های سقف به داخل پروفیل های فرستاده می شود تا جایگری مناسبی برای سقف وجود داشته باشد. نصب این مدل سقف باید به صورتی صورت گیرد که سقف های کاذب بدون هیچ گونه افتادگی دیده شوند. یکپارچگی این محصول در زمان نصب بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

این محصول از عالی ترین سطح کیفی برخوردار می باشد و این ویژگی باعث شده تا بتوان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. سقف های درجه یک و مرغوب کاذب دارای طرح های بسیار زیبا و متنوعی هستند و در همه مکان های منزل می توان از آن ها استفاده کرد. بیشتر افراد از این کالا برای سقف اتاق های خواب خود استفاده می کنند تا خواب راحتی داشته باشند. شما عزیزان می توانید طرح های دلخواه خود را نیز بر روی این مدل سقف چاپ کنید.

صادرات سقف کشسان به قیمت تولید

سقف های متنوع و گوناگون کشسان از ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار هستند که این ویژگی ها را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • نگه داری آسان این نوع کالا یکی از برترین ویژگی های آن می باشد که باعث شده تا از این نوع سقف برای مکان های مختلف منزل استفاده گردد. این گونه سقف ها مدت زمان استفاده زیادی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند.
  • یکی دیگر از ویژگی های سقف های مرغوب کشسان این است که قابلیت انتقال به مکان های مختلف را دارند و به راحتی می توان آن ها را به اتاق های دیگر منتقل کرد. این ویژگی باعث شده تا در صورت جا به جایی از منزل بتوان به راحتی این کالا را به منزل جدید انتقال داد.
  • این کالا به گونه ای طراحی شده است که ضد رطوبت و ضد آب می باشد و از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. ضد آب بودن این محصول باعث شده تا از این کالا برای نصب در سرویس بهداشتی نیز استفاده شود.
  • یکی از مهم ترین و برترین قابلیت های این کالا می توان به خاصیت ضد اشتعال آن اشاره کرد. این نوع سقف مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت از خود نشان می دهد و در زمان آتش سوزی هیچ گونه اتفاقی برای آن نخواهد افتاد.

همه این ویژگی ها باعث شده تا طول عمر مفید این محصول ارزشمند و کاربردی در حدود 50 سال باشد که این امر نشان دهنده ارزشمند بودن و مقرون به صرفه بودن سقف کشسان است.

تولید سقف کشسان استاندارد

تولید سقف کشسان استاندارد یکی از جذاب ترین انواع سقف های موجود در جهان، سقف کاذب کشسان است که می توان آن را با گرمادهی منظم به قالب های مختلفی برش زد. این سقف بسیار زیبا یکی از با کیفیت ترین و مدرن ترین های این محصول در جهان است که مدت زمان نصب آن در قیاس با دیگر سقف های کاذب بسیار کوتاه می باشد. در ساخت این محصول در حدود 50 درصد از افزودنی های مجاز استفاده می شود که استفاده از این افزودنی ها باعث افزایش کیفیت این کالا خواهد شد. رنگ آمیزی های استفاده شده در این مدل سقف بسیار شفاف است که این ویژگی به زیبایی این محصول افزوده است. امروزه از این کالا در مکان های گوناگونی استفاده می شود که از جمله این مکان ها می توان به هتل ها و پاساژ ها اشاره کرد.

استفاده از این سقف در هتل ها باعث زیبا تر شدن اتاق های آن خواهد شد. این گونه سقف از لحاظ تحمل وزن در سطح بالایی قرار دارند و می توانند در حدود 200 کیلو گرم وزن را تحمل کنند. این ویژگی باعث شده تا این محصول در زمان وقوع زلزله یا هر گونه اتفاق دیگری کمترین خسارت را به محیز منزل شما وارد کند. به عبارتی این کدل سقف همانند یک نوع محافظ عمل می کند. تولید سقف های کشسان استاندارد در کشور در سطح بسیار گسترده ای صورت می گیرد. در مراحل تولید این کالا از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می شود که این امر باعث شده تا سطح کیفی این کالا تا حدود بسیار زیادی افزایش پیدا کند. تولید بالای این محصول باعث شده تا کشور در زمینه ساخت این کالا به مرحله خودکفایی نزدیک شود.

فروشنده سقف کشسان باکیفیت صادراتی در تبریز

آیا تا به حال نام سقف های کشسان را شنیده اید؟ آیا می دانید کشسان بودن این محصول به چه علت می باشد؟ سقف کشسان در گروه سقف های کاذب و غیر دائمی طبقه بندی می شود و از جنس pvc می باشد. استفاده از این محصول در ساخت سقف کشسان باعث شده تا این کالا دارای خاصیت کشسانی پیدا کند. این خاصیت باعث شده تا این محصول را بتوان در ابعاد مشخص و در مکان های گوناگون به راحتی استفاده کرد. این محصول دارای مزیت های متنوعی می باشد که از جمله این مزایا می توان به خاصیت آنتی باکتریالی آن اشاره کرد. این خاصیت باعث شده تا این گونه سقف دیرتر کثیف شود.

امروزه از این کالا علاوه بر مکان های بسته در مکان های باز استفاده می شود. استفاده و کاربرد این مدل سقف در مکان های باز باعث شده تا زیبایی محیط های بیرونی دو چندان شود. این گونه سقف در مکان های بسته به صورت معلق در قسمت زیرین سقف اصلی نصب می گردد و ارتفاع سقف اصلی را کاهش خواهد داد. در هنگام ریزش سقف اصلی این کالا می توان به عنوان محافظ عمل کند. این گونه کالا یکی از پوشش های بسیار مناسب می باشد که بهترین گزینه برای تزیین دکوراسیون داخلی می باشد. در برخی موارد برای زیبا تر شدن این محصول از چراغ های سه بعدی استفاده می شود.

استفاده از این چراغ ها باعث می شود تا زیبایی بصری این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. تبریز یکی از قطب های اصلی تولید این کالا در ایران می باشد. در این شهر بهترین و درجه یک ترین نوع این کالا تولید و روانه بازار می شود. در زمان فروش کاتالوگ هایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که در آن مدل های مختلف این محصول وجود دارد. مشتریان گرامی می توانند با توجه به این کاتالوگ ها محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند.

بزرگترین شرکت تجاری سقف کشسان

بزرگترین شرکت تجاری سقف کشساناگر به دنبال طراحی زیبا و منحصر به فرد برای سقف منزل خود هستید، می توانید از سقف های با کیفیت کشسان استفاده کنید. این گونه سقف ها به دلیل انعطاف پذیری بالای خود به این نام خوانده می شوند و یک نوع عایق حرارتی می باشند. این گونه سقف ها علاوه بر این که عایق حرارتی هستند، عایق صوتی نیز محسوب می شوند. عایق صوتی این کالا به این معنا است که از ورود و خروج صدا به داخل منزل جلوگیری می کنند. این کالای ارزشمند از وزن بسیار کمی برخوردار است و این عامل موجب شده تا حمل و نقل این محصول بسیار آسان باشد.

این کالا اندازه و سایز های مختلفی دارد و شما عزیزان می تواند این گونه سقف را در اندازه های دلخواه خود سفارش دهید. این گونه سقف ها د ابعاد مختلفی به هم چسبانده می شوند و تشکیل یک تصویر واحد را می دهند. درز های موجود میان این سقف ها میلی متری هستند و به راحتی قابل مشاهده نمی باشند. این گونه سقف ها به گونه ای ساخته شده اند که می تواند انواع چراغ و لوستر را بر روی آن ها نصب کرد. میزان فاصله چراغ با سقف بهتر است که در حدود 15 میلی متر باشد تا نورپردازی اتاق به صورت دقیق انجام شود. قیمت روز سقف کشسان متاثر از عوامل مختلفی است که از این عوامل می توان به جنس پارچه و مساحت سقف اشاره کرد. هر چه مساحت سقف افزایش پیدا کند، میزان ابعاد استفاده از این محصول نیز بالا می رود که این امر در قیمت گذاری این محصول موثر خواهد بود.

نمایندگی انحصاری سقف کشسان این محصولات را با قیمت مناسب برای مشتریان خود ارسال می کند. این محصول به سقف کششی نیز معروف است که این نامگذاری به علت خاصیت کشسانی این کالا می باشد. برخی از مدل های این محصول براق و دیگر مدل های آن به صورت مات هستند. نوع براق این کالا از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و در هنگام شب باعث روشن شدن محیط اتاق خواهد شد. یک نوع سقف دیگر وجود دارد که ما بین سقف براق و مات است. این نوع سقف به سقف کشانی ساتین معروف است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *