قیمت سقف کشسان آینه ای در بازار روز


قیمت سقف کشسان آینه ای در بازار روز با توجه به نرخ ارز و دلار دارای نوساناتی می باشد و بسته به نوع مدل، اندازه مکانی مورد نظر، نوع برند و کیفیت متفاوت است.

سقف کسشان آینه ای نوعی متریال زیبا و مدرن می باشد که برای زیبایی دکوراسیون منزل روی سقف اجرا می شود و به آن سقف کشسان لاکر هم گفته می شود.

قیمت سقف کشسان آینه ای در بازار روز

از سقف کشسان آینه ای چه می دانید؟

از سقف کشسان آینه ای چه می دانید؟

سقف کشسان آینه ای از شخصی ترین نوع دکوراسیون محسوب می گردد و امکان ایجاد انواع طرح، مدل و رنگ های مختلفی در آن وجود دارد.

این نوع متریال همان طور که از نامش مشخص می باشد مانند افکت آینه ای عمل می کند به طوری که شما می توانید تصویر دکوراسیون و منزل خود را روی سقف مشاهده کنید. علاوه بر این استفاده از این سقف باعث می شود منزل شما بزرگتر دیده شود و ارتفاع سقف را بیش از اندازه واقعی خود نشان می دهد.

یکی از مزیت های مهمی که این نوع متریال دارد این است که نیازی به نور پردازی در منزل وجود ندارد چون این سقف می تواند همان نور داخل منزل را انعکاس کند که این می تواند به طور قابل توجه ای در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

این نوع سقف ها ضد آب و رطوبت می باشند به همین دلیل می توان در سقف استخر ها و حمام ها هم از آن استفاده کرد برای آپارتمان ها و منازل کوچکی که ارتفاع سقف آن ها پایین می باشد بهترین گزینه است و می تواند فضای داخلی منزل و ارتفاع سقف را بزرگتر نشان دهد.

انعکاس نور در این نوع متریال باعث می شود مکان مورد نظر روشن شود و انواع طرح ها مانند طبیعت، جانوران زیر آب، انبوه درختان، آبشار و … را می توانید روی آن ها اجرا کنید.

مرکز خرید سقف کشسان آینه ای

مرکز خرید سقف کشسان آینه ای

در مرکز خرید سقف کشسان آینه ای کارشناسانی وجود دارند که شما می توانید با دادن عکس منزل خود بهترین طرح را روی سقف کشسان آینه خود اجرا کنید تا بتوانید احساس آرام بخشی را به منزل خود تقدیم نمایید. برای همین ما در زیر به برخی از مدل های این نوع متریال اشاره می کنیم تا در هنگام خرید انتخاب خوبی داشته باشید:

  • آینه ای: در هنگام انتخاب این طرح باید به نور فضای مورد نظر توجه کنید چون همانند آینه عمل می کند و شما می توانید تصویر منزل خود را روی سقف مشاهده کنید.
  • ساتین یا مات: این نمونه همانند مدل آینه ساده و هیچ تصویر و طرحی ندارد ولی عبور نور از آن وجود دارد.
  • سقف ستاره ای : شما می توانید روی سقف مات و آینه ای خود با استفاده از فیبر نوری و کریستال  سقف منزل خود را پر از ستاره کنید.
  • چاپی : انواع مدل ها مانند سقف کاذب طرح آسمان، سقف کاذب تصویری و… را می توانید روی پارچه های مخصوصی که برای این منظور استفاده می شوند چاپ نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *