قیمت روز سقف کشسان ایران


یکی از زیباترین متریال هایی که این روزها از آن برای جلوه بخشیدن به سقف بناهای مختلف استفاده نموده و جذابیت و شکوه بی نظیر برای فضای داخلی دکوراسیون به وجود می آورند، سقف کشسانی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز سقف کشسان ایران با ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نموده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

قیمت روز سقف کشسان ایران

اطلاعاتی درباره سقف کشسان ایران

اطلاعاتی درباره سقف کشسان ایران سقف کشسان ایران، همانگونه از نام آن پیداست، یکی از محصولاتی است که برای پوشش دادن به قسمت داخلی سقف توسط کارخانجات کشورمان ایران تولید شده و دارای خاصیت کشسانی می باشد.
پارچه به کار رفته در این محول از جنس پی وی سی است و معمولاً دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی بوده و مشتریان می توانند بر مبنای نیاز خود یک یا چند نمونه از آنها را خریداری کرده و به این صورت زیبایی بی نظیری به سقف منزل یا محل کار خود ببخشند.
یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این سقف وجود دارد این است که می توان آن را توسط گرمادهی لازم، در پروفیل های مختلف اجرا نمود.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که در ساختار پارچه این سقف حدود 90 درصد پی وی سی و همچنین 5 درصد پلاستی سایزر به کار رفته است و همان 5 درصد پلاستی سایزر است که باعث ایجاد خاصیت کششی در آن گردیده است.

بازار فروش سقف کشسان ایران

بازار فروش سقف کشسان ایران خوشبختانه این روزها بازار فروش سقف کشسان ایران در تمامی شهرهای کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و این محصولات به سبب دارا بودن طرح ها و رنگ های متفاوت و زیبا،توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و سایر افراد را به خود جلب نموده است.
حتی شما می توانید طرح مورد علاقه خود را به مراکز تولید و فروش انواع سقف کشسان ارائه داده و آن را در سایز و اندازه دلخواه دریافت نمایید و از شکوه و درخشندگی بی نظیر آن لذت ببرید.

شایان ذکر است که ضخامت این پارچه حدود 0.18 و 0.25 میلیمتر است که بسیار نازک و سبک بوده و می توان به راحتی آن را از جایی به جای دیگر انتقال داد و در بناهای مختلف اجرا نمود؛ همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این پارچه با وجود اینکه بسیار نازک است، اما می تواند وزن بسیار زیادی را تحمل کرده و هیچگونه آسیبی در ساختار آن به وجود نیاید و تحقیقات و بررسی ها نشان داده است که در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه می تواند تا حدود 200 کیلوگرم وزن را تحمل کرده و میزان خسارت های احتمالی را به حداقل برساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *