قیمت روز اجرای سقف کشسان لاکر در شهر های بزرگ ایران


 یک نوع از سقف های طرح دار و تصویری سقفهای کشسان لاکر می باشد.به این سقف ها سقف آینه ای به دلیل منعکس کردن تصاویر نیز گفته می شود.اگر در این سقف ها از نورپردازی فیبر نوری با کریستال سواروسکی استفاده شود همچون آسمان پر ستاره می شود که به زیبایی منزل شما می افزاید. این سقف ها به دلیل منعکس کردن تصویر کل اتاق سبب بزرگتر دیده شدن منزل شما می شوند. قیمت روز اجرای سقف کشسان لاکر  بر اساس متر مربع و حدودی می باشد برای قیمت دقیق تر بهتر است با شرکت های طراحی و دکوراسیون تماس بگیرید.قیمت روز اجرای سقف کشسان لاکر در شهر های بزرگ ایران

خرید سقف کشسان لاکر در عمده فروشی ها

خرید سقف کشسان لاکر در عمده فروشی ها

برای خرید سقف کشسان لاکر عمده باید به مراکز مجاز و نمایندگی های فروش این محصولات مراجعه کنید. در این نمایندگی ها محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمایید همچنین به دلیل وجود انواع مختلف برای سقف کشسان با توجه به مواد به کار رفته و کیفیت قیمت های متفاوتی دارند.در این سقف ها امکان چاپ تصاویر دلخواه شما وجود دارد و هیچ  محدودیتی از این نظر ندارند بنابر این شما می توانید سقف کشسان لاکر مخصوص خود را سفارش دهید و با قیمت مناسب خریداری کنید.

پارچه های کشسان دارای انواع رنگ های زیادی می
باشد که شما می توانید رنگی مناسب برای محیط زندگی خود از بین آنها انتخاب نمود
این پارچه ها به دلیل داشتن سطح براق و صاف طرفداران زیادی دارد خصوص در دکوراسیون
های مدرن زیرا سبب جلوه دار شدن و شکیل تر دیده شدن محیط می شود پارچه های
کشسان دارای رنگ بندی  زیادی می باشد که شما می توانید رنگی مناسب برای محیط
زندگی خود از بین آنها انتخاب نموده. این پارچه ها به دلیل داشتن سطح براق و صاف
طرفداران زیادی دارد خصوص در دکوراسیون های مدرن زیرا سبب جلوه دار شدن و شکیل تر
دیده شدن محیط می شود.
سقف کشسان برای خانه هایی که سقف های کوتاهی دارند مناسب نمی باشند و  سبب کوتاه تر شدن سقف منزل  شما می شوند.

بهترین برند سقف کشسان در بازار خارجی

واردات سقف کشسان لاکر به دلیل جذابیتی که دارند و همچنین قیمت مناسب حجم زیادی را به خود اختصاص داده اند. اما امروزه بسیاری از شرکت‌های داخلی ایران اقدام به تولید و تهیه این سقف ها کردند و همچنین اقدام به صادرات این سقف ها کرده اند ضمانت خرید سقف کشسان را می دهند.سقف کشسان که نوعی سقف کاذب محسوب می شود از جنس پی وی سی می باشد که ضد حریق و ضد آب می باشند. این سقف ها از سقف اصلی منزل حدوداً  با ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر فاصله نصب می شوند.سقف کشسان از پی وی سی و پلاستی سایرز ساخته شده اند که بسیار نازک می باشند، ضخامت آن ها ۰/۸تا یک میلیمتر می باشد. این سقف ها  آنتی باکتریال می باشند به دلیل داشتن زینک اکساید در نتیجه آلودگی را به خود جذب نمی کند. انواع سقف کشسان شامل:

سقف کشسان، سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت و برلیانت

 سقف مات: دارای سطحی ناصاف و متخلخل می باشند که نور را از خود عبور می دهند و می توان تصویر مورد علاقه خود را روی آن چاپ کرد این سقف معمولاً برای دکوراسیون کلاسیک استفاده میشود همچنین می‌توان از نورپردازی و کریستال سوارسکی در آن استفاده کرد.

سقف کشسان ساتن: منظور پارچه ساتن موجود در بازار نیست این پارچه از جنس پی وی سی است. سطحی صاف دارد و در رنگ های روشن و معمولاً بدون چاپ در دکوراسیون استفاده می شوند. نورپردازی سبب درخشندگی بیشتر آن می‌شود  و همچنین اگر تصویر روی آن چاپ شود وضوح و کیفیتی بالا خواهد داشت.

سقف لاکر : به این سقف ها آینه ای نیز گفته می‌شود. سطحی صیقلی دارند و مانند آینه تصویر خانه، فروشگاه و گالری را منعکس می کند پس برای بزرگتر دیده شدن محیط  استفاده می شوند. می توان از نورپردازی و کریستال سوارسکی در آنها استفاده کرد که سبب می شود چشم را به خود جذب نمایند. سقف کشسان لاکر صادراتی در کیفیت با و قیمت مناسب در بازار عرضه میشود و در اختیار خریدارن قرار دارد.

سقف کشسان  ترنسپرنت : این سقف ها ضخامت خیلی کمی دارند و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. در اماکن زیادی مانند نمایشگاه، فروشگاه ها، منازل، گالری ها و…استفاده زیادی دارند.همچنین سبب می شوند نور محیط تامین شود.

سقف کشسان برلیانس: این سقف ها به نسبت انواع دیگر سقف ها ضخیم تر می باشند و معمولاً روی آن تصویر چاپ نمی کنند و در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود می باشند و ظاهری سلطنتی دارند.می توان روی آن نورپردازی انجام داد زیرا این سقف ها نور را از خود عبور نمی دهد.

سقف گلکسی: این سقف ها ظاهری درخشان دارند و ذره های اکلیلی روی آن وجود دارد.  ضخامت زیادی دارند و نور را خیلی کم از خود عبور می دهند و همچنین چاپ روی آنها انجام نمی شود. در عین ساده بودن بسیار زیبا و چشمگیر می‌باشد.

سقف کشسان چاپی: به انواع سقف هایی که چاپ روی آنها انجام می‌شود  سقف کشسان چاپی می گویند. قیمت آن ها نسبت به ساده  بالاتر است و همچنین تطبیق دادن آن با دکوراسیون راحت‌تر می باشد. همچنین می‌توان لوگو و آرم روی آنها طراحی  و چاپ کرد که برای فروشگاه ها نمایشگاه ها و شرکت ها بسیار مناسب می باشند.

بازار سقف کشسان در غرب کشور

بازار سقف کشسان در غرب کشوراین سقفها را می توان به راحتی در مراکز فروش و نمایندگی ها و همچنین شرکت های نصب و اجرای این سقف ها به راحتی  در انواع طرح ها و رنگ ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا و برند های مختلف پیدا کرد. دقت کنید که تشخیص اصل و تقلبی این سقف ها کار بسیار دشواری است ،توصیه می شود حتما از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر خریداری نمایید. 

سقف کیشان داری وزنی بسیار پایین هستند و نصب آنها بسیار سریع می باشد و نیاز به زیرسازی  ندارند و همچنین نیازی به تخریب محل نصب ندارند و در نتیجه سبب ایجاد گرد و خاک نمی شوند.در مقابل ضربات ناگهانی مقاوم می باشند و حالت کششی دارن در نتیجه نگهداری سقف کشسان سخت نمی باشد و به دلیل آنتی باکتریال بودن و همچنین ضد گرد و خاک ضد حریق و ضد آب بودن برای مکان های بهداشتی، آشپزخانه، بیمارستان ها، مراکز دارویی، استخر ها و… قابل  استفاده می باشند باشد و در نتیجه صرفه اقتصادی بالایی دارند.

بازرگانی سقف کشسان درجه یک صادراتی در جنوب

در سراسر کشور نمایندگی ها و مراکز فروش زیادی برای فروش سقف کشسان وجود دارد. بعضی از این نمایندگی ها و مراکز برای شرکت‌های بازرگانی می‌باشد که دارای بایگانی سقف کشسان نیز هستند. اگر شما می خواهید که کسب و کار جدیدی را آغاز کنید و یا کسب و کار خود را گسترش دهید می توانید به شرکت‌ها و تولیدکنندگان سقف کشسان مراجعه نمایید و از برندهای معروف با کیفیت بالا در سراسر جهان و ایران نمایندگی بگیرید و این سقف ها را در آن شهر بفروشید و یا صادر نمایید بپوشید و از مزایای آن می توان به سود بالا و نیاز به هزینه های کم برای کسب و کار و محصولاتی با قیمت های رقابتی اشاره کرد.

همچنین می توانید با یاد گرفتن نصب این سقف ها و خرید ابزار آلات مخصوص نصب کردن آن ها در آمد خود را افزایش دهید.ابتدا باید پروفیلهای مخصوصی را به سقف متصل می نمایید و با استفاده از نگهدارنده پارچه لاکر را در هوا معلق می کنید و سپس با استفاده از هیتر گرما دهی صنعتی گرما را با فاصله مناسب و زاویه مناسب پرتاب می کنید به صورتی که باعث سوختن  و یا چروک و جمع شدن پارچه نشوند. بعد از گرم شدن پارچه یک نفر با کاردک لبه های پارچه را به درون پروفیل جا می اندازد. همچنین بهتر است از گوشه ها نصب سقف کشسان را شروع نمایید تا سقفی یکدست و بدون چین و چروک داشته باشیم و گیره ها را به راحتی جدا کنید و همچنین درز ها را باید بگیرید تا حشرات و گرد و خاک وارد این درز ها نشوند تا از آلودگی و کثیف شدن نشوند.

چگونه می توان سقف کشسان را با نازل ترین قیمت تهیه کرد؟

چگونه می توان سقف کشسان را با نازل ترین قیمت تهیه کرد؟برای خرید سقف کشسان با نازل ترین قیمت می توانید به نمایندگی های فروش و مراکز فروش اصلی این سقف ها مراجعه نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه این سقف را به هزینه های دکوراسیون منزل خود اضافه نمایید. سقف های کشسان ویژگی های زیادی دارند که خرید آنها را به صرفه می نماید از جمله:

شما می توانید تصویر دلخواه خود را برای چاپ روی این سقفها سفارش دهید 

قابل شستشو می باشند و نگهداری آنها سخت نیست 

 این سقف ها قابلیت انتقال دارند به این معنی که شما می توانید اگر اسباب‌کشی نمودید و به مکانی تازه رفتید این سقف را جدا نموده و به راحتی در مکان جدید نصب نمایید.

آنتی باکتریال هستند و میکروب به خود نمی‌گیرد

در برابر گرد و خاک مقاوم می باشند

 همچنین عمری در حدود پنجاه سال دارند

نمایندگی ها و مراکز مجاز برای این سقف ها گارانتی های با طول عمر زیاد و خدمات بالا ارائه می کنند

 این سقف ها دارای معایبی نیز می باشند از جمله اینکه:

شما نمی توانید به پشت این سقف ها دسترسی داشته باشید که این برای افراد وسواسی  مشکل به نظر می‌رسد اگر اصرار به تمیز کردن پشت این سقف ها دارید می توانید با شرکت های خدمات دهنده تماس بگیرید ، آنها با خارج کردن پروفیل سقف کشسان  و تمیز نمودن پشت سقف، آن را دوباره نصب می کنند

همچنین از دیگر مشکلات می توان به قابل تشخیص نبودن سقف با کیفیت و اصل از جنس تقلبی آن اشاره کرد که ممکن است با استفاده از مواد نا مرغوب ساخته شده باشند. برای رفع این مشکل می توانید به متخصصان در این زمینه مراجعه کنید و از مراکز معتبر خریداری نمایید.

لیست کامل تولید کنندگان سقف کشسان

تولید کنندگان زیادی برای تولید سقف کشسان در سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان، شیراز ،مشهد و… وجود دارند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات به روز اقدام به تولید و پخش این محصولات کرده اند.همچنین بعضی از این تولیدکنندگان دارای نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور هستند که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این نمایندگی ها ارائه می کند و از دیگر خدمات این نمایندگی ها می توان به طراحی و چاپ روی این محصولات با توجه به سلیقه شما ارائه می دهند. همچنین بعضی از این نمایندگی ها امکان نصب و اجرای این سقف ها را در منازل و فروشگاه ها و مکان های مورد نظر شما دارند.

همچنین در تمام استان های کشور نمایندگی ها و مراکز فروشی برای برند های وارداتی وجود دارد که این نمایندگی ها نیز اقدام به ارائه انواع سقف های کشسان با کیفیت های بالا و قیمتی مطابق با ارز روز و مناسب می نماید. البته قابل ذکر است که سقفهای کشسان تولید ایران نیز قابل رقابت با این برند ها می باشد و همچنین بعضی از برندهای داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود. این سقف های کشسان وارداتی تنوع زیادی در برند، کیفیت و قیمت دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان و هم چنین هزینه‌ای که برای دکوراسیون منزل خود و یا نمایشگاه، فروشگاه، گالری و… در نظر گرفته اید سقفی با بودجه مورد نظر پیدا کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد این سقف ها می توان به قابلیت جابجایی و انتقال این سقف ها اشاره کرد که شما می توانید این سقفها را در صورت نیاز از سقف اصلی جدا نموده و به مکان جدید منتقل نمایید و در آنجا اقدام به نصب این سقف ها بنمایید در نتیجه می توانید دوباره از زیبایی و کیفیت این سقف ای کشسان استفاده کنید. همچنین این سقف ها دارای عمری طولانی در حدود ۵۰ سال می باشند در نتیجه بسیار به صرفه و منحصر به فرد هستند و زیبایی منزل شما را چندین برابر می کند. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصولات ضد تحریق و ضد آب بودن این محصولات است، ضد حریق بودن این محصولات به این معنی نیست دچار سوختگی  نمی شوند اما اگر آتش سوزی در آن مکان اتفاق افتاده بیافتد شعله‌ور نمی شوند و تنها ذوب می شود در نتیجه به افزایش حریق منجر نمی شوند. این سقف ها نیاز به پاک سازی ندارند زیرا  آنتی باکتری و ضد گرد و خاک می باشد. اگر شما سقف کشسان لاکر با کیفیت بالا و جنس مرغوب  تهیه نمایید می توانید سالیان بسیاری از مزایا و زیبایی بی نظیر این سقف ها استفاده نمایید.

طرز تهیه سقف کشسان لاکر

طرز تهیه سقف کشسان لاکرسقف کشسان یکی از به روز ترین سقفهای کاذب در تمام دنیا می باشند که با استفاده از pvc و پلاستی سایرز  با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. این سخت ها دارای قابلیت الاستیکی می باشند به معنی اینکه کش می آید. می توان در این سقف ها از نورپردازی به کریستال های سوارسکی برای زیبایی بصری بیشتر و همچنین افزایش نور در آن مکان استفاده کرد. این سقف ها به دلیل داشتن  زینک اکساید آنتی باکتریال هستند و نیاز به مرتب تمیز کردن ندارند. همچنین ضخامت های متفاوتی دارند  و در عین حال بسیار نازک و سبک می باشند. همچنین با استفاده از گرما میت وان آنها را به اندازه دلخواه درآورد در نتیجه در مکان های مختلف یا اندازه های مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *