فروش تضمینی سقف کشسان مشهد


سقف کشسان یکی از انواع مختلف سقف های کاذب به شمار می ‌رود که از جنس پارچه پی وی سی بوده و به دلیل امکان کشش آن به این اسم معروف شده است به این معنی که می ‌توان با گرم کردن پارچه آن را به ابعاد مورد نظر خود درآورده و بر روی پروفیل دلخواه نصب نمود.

برای فروش مستقیم سقف کشسان کلیک کنید.

فروش تضمینی سقف کشسان مشهد به عنوان یکی از با کیفیت ترین انواع این محصول در کشور توسط تولید کننده این محصول انجام می شود و خریداران می توانند به راحتی آن را برای هر نقطه از کشور سفارش دهند.

فروش تضمینی سقف کشسان مشهد

اطلاعاتی درباره سقف کشسان مشهد

اطلاعاتی درباره سقف کشسان مشهد سقف کشسان مشهد یکی از بهترین انواع این محصول در نوع خود است که به طور معمول ۹۰ درصد آن را پی وی سی تشکیل می دهد علاوه بر این در تولید سقف کشسان موردنظر ۵ درصد پلاستی سایزر وجود دارد و ۵ درصد باقی مانده مربوط به سایر افزودنی های مجاز می باشد. نقش پلاستی سایزر در این محصول ایجاد خاصیت کشسانی در آن است.

ضخامت انواع این سقف کاذب کشسان متغیر بوده و از 0.18 تا 0.25 میلی متر متفاوت است به همین دلیل این سقف از نظر ضخامت بسیار نازک بوده و وزن بسیار سبکی دارد.

از ویژگی‌های این سقف می ‌توان به وجود مواد ضد باکتری و قارچ کش از قبیل زینک اکساید در آن اشاره کرد و به این ترتیب این سقف دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد علاوه بر این در این محصول مقادیر فراوانی عنصر کلر وجود دارد که به آن خاصیت نسوز بودن و ضد اشتغال می دهد.

قیمت روز سقف کشسان مشهد

قیمت روز سقف کشسان مشهد قیمت سقف کشسان مشهد با توجه به ابعاد پارچه و نوع طرح و رنگ مورد استفاده در آن می تواند بسیار متفاوت باشد. کیفیت و ضخامت این پارچه عامل دیگر تاثیرگذار در قیمت روز آن است همچنین نرخ مواد اولیه برای تولید این محصول می ‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد. خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت روز این سقف کشسان با تولید کننده آن ارتباط برقرار کنند و از این مسئله مطلع شوند.

برای اطلاع از قیمت روز این سقف می ‌توان با شماره تلفن این تولیدی ارتباط برقرار کرد و ضمن اطلاع از سایر مشخصات این محصول و انواع مدل های آن استعلام قیمت آن را نیز انجام داد.

قیمت مناسب این محصول می تواند استفاده از آن را در دکوراسیون داخلی منزل به صرفه کند و امکان صادرات آن را به کشورهای دیگر نیز فراهم آورد و گزینه بسیار مناسبی برای صادرکنندگان انواع محصولات دکوراتیو برای کسب سود زیاد به دلیل بالا بودن نرخ ارز باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *