فروشنده سقف کشسان ساده سفید


سقف کشسان گونه ای از سقف های کاذب بوده که قابلیت نصب بر روی سقف و دیوار های مختلف را خواهد داشت. و در واقع این نوع از سقف ها در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید گردیده است.

اما در میان نمونه های تولید شده، سقف کشسان ساده سفید بیشترین کاربرد را خواهد داشت، به گونه ای که فروشنده این محصول نمونه های مختلف آن را در ابعاد، ضخامت و کیفیت های متفاوت به خریداران معرفی می نماید.

فروشنده سقف کشسان ساده سفید

مراحل نصب انواع سقف کشسان

مراحل نصب انواع سقف کشسان

سقف کشسان از نمونه سقف های کاذب با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. اما به دلیل ظرافت بالایی که داشته، باید در زمان نصب مراقب پاره شدن آن باشیم.

از این رو در این بخش مراحل نصب انواع سقف کشسان را به اختصار شرح می دهیم.

در ابتدا برای نصب لازم است که پروفیل را را در لبه کناف و یا سقف نصب نماییم. البته در این مدل از نصب، لازم است که پروفیل ها نزدیک به هم قرار گیرند و حتی درز بین پروفیل ها را باید به وسیله نوار چسب آلومینیومی پر نمود تا هیچ گونه نقطه تیزی در پروفیل دیده نشود.

و از آن جایی که سقف کشسان بسیار ظریف و نازک می باشد، بنابراین باید سقف کشسان را از هرگونه جسم نوک تیز و لبه های برنده دور نگه داشت.

در ادامه نوبت به نصب سقف کشسان بر روی پروفیل ها می رسد. برای این کار باید با دو گیره سقف کشسان را به دو طرف پروفیل وصل کرد.

هم چنین باید در زمان نصب تمام قسمت های سقف کشسان را به وسیله  هیتر، به طور یکنواخت و با فاصله یک متر، حرارت داده تا سقف به طور یکسان کشیده شود.

حال نوبت به نصب لبه ها بر روی پروفیل با کاردک خواهد رسید. البته روند کار به این صورت است که بعد از نصب هر لبه باید لبه رو به رویی را نصب نمود تا سقف به طور یکنواخت کشیده شود و بعد از نصب لبه ها، باید قسمت های بیرون مانده را با کارتک جایگذاری نمود.

مراکز عرضه سقف کشسان ساده

مراکز عرضه سقف کشسان ساده

سقف کشسان ساده، نسل جدیدی از طراحی داخلی ساختمان می باشد. و اگر چه با عنوان سقف کشسان به فروش می رسد، اما از آن می توان علاوه بر  پوشش سقف، برای دیوار ها هم استفاده نمود.

و از آن جایی که این محصولات بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند  و افراد زیادی به منظور طراحی دکوراسیون داخلی منازل یا محیط کار، تمایل به استفاده از سقف کشسان سفید را خواهند داشت.

بنابراین مراکز عرضه سقف کشسان ساده، اقدام به توزیع این محصول در سرتاسر ایران نموده اند تا در این راستا خریداران به راحتی بتوانند  سقف کشسان ایده آل خود را  در ابعاد، کیفیت و ضخامت های مورد نظر تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *