فروشنده انواع سقف کشسان استخر شهرک صدرا


سقف های کشسان از جمله تکنولوژی های جدیدی است که به تازگی وارد دنیای صنعت شده است. سقف هایی در طرح های متنوع با قابلیت ساخت در ابعاد بسیار بزرگ که بیشتر در محیط های مرطوب مانند استخر ها طرفدار پیدار کرده است. سقف کشسان استخر مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد. هم چنین تنوع طرح و رنگ بندی سقف های کشسان نا محدود است و هر طرحی با هر زمینه ی رنگی را می توان در قالب این سقف ها ساخت و استفاده کرد.

فروشنده انواع سقف کشسان استخر شهرک صدرا

انواع مختلف سقف کشسان استخر

انواع مختلف سقف کشسان استخر

اول از همه تعریفی از سقف های کشسان در اختیار شما بگذاریم؛ سقف های کشسان به آن دسته از سقف هایی گفته می شوند که از پارچه های از جنس پی وی سی ساخته می شوند. قابلیت کشسانی آن ها باعث شده که به سقف های کشسان معروف شوند. می توان آن ها را در هر اندازه و قالبی ساخت. طرح هایی که شاید پیش از آن اجرای آن ها غیر ممکن به نظر می رسید. دارای مزایای بسیار زیادی هستند که از این بین اهم آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • اولین و بهترین مزیت آن این است که می توان آن را در اندازه ها و طرح های متنوع و مختلف اجرا کرد. از سقف دستشویی چند متری منازل تا سقف چند صد متری استخر ها. محدودیتی برای اجرای سقف های کشسان وجود ندارد. هم چنین طرح های سه بعدی و متنوع آن چشم نوازی بی نظیری به مکان می دهند.
  • به دلیل وجود ترکیبات زینک در ساختار خود خاصیت ضد باکتریایی و صد قارچی دارند که بهترین گزینه برای محیط های مرطوب و مستعد رشد قارچ ها مانند استخر ها است. هم چنین وجود مقداری کلر در ترکیبات باعث می شود خاصیت ضد حریق داشته باشد که مزیت بزرگی است.
  • ضد آب است؛ محیط های حمام، دستشویی و استخر ها دارای رطوبت بالایی هستند. این رطوبت معمولا سقف های کار شده را بشدت فرسوده می کند که این مهم در سقف های کشسان مرتفع شده است.

شرکت سقف کشسان که در این زمینه بهترین کار را در کنار بهترین کیفیت ارائه دهد شرکت ایران کشسان است.

فروش انواع سقف کشسان استخر

فروش انواع سقف کشسان استخر سقف های کشسان دارای انواع زیادی هستند. بهترین سقف کشسان را باید از مراکزی بخواهیم که دارای سایقه ی طولانی، کیفیت محصول قابل قبول، خدمات مشاوره و پس از فروش و در کنار همه ی این ها قیمت مناسبی ارائه دهد. هم چنین وجود تنوع طرح و رنگ در مرکز فروش مربوطه احترام به تنوع خواهی مشتری می باشد و مشتری به راحتی با توجه به سلیقه خود می تواند انواع سقف کشسان را انتخاب کرده و بخرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *