فروشنده انواع سقف کشسان استخر شهرک صاحل در تهران


استخرها محیط های با رطوبت بسیار بالا هستند و سقف های آن ها به دلیل وجود بخارات آب و کلر بسیار سریع تر از سایر سقف ها در معرض خرابی و فرسودگی است. سقف کشسان استخر یکی از تکنولوژی های جدیدی است که در صنعت ساختمان سازی رواج پیدا کرده است که به دلیل مزیت های این نوع سقف ها به نسبت سایر سقف های سنتی طرفداران زیادی برای خود جذب نموده است. از طرفی طرح ها و تنوع رنگی که در سقف های کشسان وجود دارد در کمتر سازه ی ساختمانی مشاهده می شود.

فروشنده انواع سقف کشسان استخر شهرک صاحل در تهران

بررسی کامل سقف کشسان استخر

بررسی کامل سقف کشسان استخر

طرح سقف کشسان دارای مزیت های رقابتی زیادی به نسبت سایر سقف ها هستند که در این میان می توان به موارد زیر به اختصار اشاره نمود:

  • در برابر فرسایش ناشی از بخارات سمی و بخارات آب بسیار مقاوم تر از سقف های رایج هستند.
  • خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی دارند که این یک مزیت بسیار مهم در محیط های مرطوب استخر ها که امکان وجود انواع باکتری و قارچ وجود دارد می باشد.
  • ضد حریق هستند. در ترکیبات سقف های کشسان از ترکیباتی استفاده می کنند که موجب ضد حریق شدن این سقف ها می شود.
  • می توان آن را در رنگ بندی بسیار متنوعی ساخت. محدودیت در رنگ بندی و طرح های سقف های کشسان بیشتر به سلیقه ی افراد منتهی می شود. هر سلیقه و هر طرحی در هر رنگی را می توان از سقف های کشسان ساخت و در اجرای پروژه ها استفاده کرد.
  • ساخت سقف های کشسان در اندازه های چند متر تا چند هزار متر به راحتی ممکن است و هیچ محدودیتی در اجرای پروژه های با سایز های مختلف در این سقف ها وجود ندارد.
  • به نسبت سایر سقف های سنتی بسیار سبک هستند. سبک سازی ساختمان ها در اولویت نظام مهندسی قرار دارد. استفاده از سقف های کشسان وزن سازه را به میزان درصد بسیار بالایی پایین می آورد.
  • نصب آن بسیار راحت و سریع می باشد. سقف های کشسان را می توان در کمترین زمان ممکن نصب نمود و در صورتی که سقف ها را بخواهیم تعویض نماییم با کمترین زمان و هزینه و تنها با باز نمودن چند اتصال ساده می توان این کار را انجام داد.

فروش انواع سقف کشسان استخر

فروش انواع سقف کشسان استخر

بازرگانی سقف کشسان که دارای تنوع طرح و رنگ و کیفیت بسیار بالایی باشد و هم چنین در کنار عرضه ی بهترین کیفیت ها و رنگ های جذاب، قیمت مناسبی از محصول را به مشتریان ارائه دهد کار بازرگانی های معتبر و با تجربه می باشد. هم چنین ارائه ی خدمات مشاوره و خدمات پس از فروش در حد نیاز مشتریان در هر زمانی که نیاز احساس شود، اعتبار این مرکز بازرگانی را نشان می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *