عرضه کننده سقف کشسان طرح سنتی


در صنعت دکوراسیون داخلی، سقف های جدیدی طراحی شده اند که به سقف کشسان معروف اند. این نوع سقف یکی از مدرن ترین و زیبا ترین سقف های کاذب به شمار می رود که علاوه بر طراحان داخلی، در بین عامه مردم نیز محبوبیت دارد. این نوع سقف ها در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از طرحای مورد پسند اکثر افراد سقف کشسان طرح سنتی می باشد. خرید سقف کشسان ارزان تر از سایر موارد شده و خریدی مقرون به صرفه و بسیار شکیل است.

عرضه کننده سقف کشسان طرح سنتی

کیفیت انواع سقف کشسان طرح سنتی

کیفیت انواع سقف کشسان طرح سنتی سقف های کشسان دارای دو جز اصی می باشند، یکی پروفیل نگهدارنده و دیگری پارچه مخصوص. سقف های کشسان از پارچه هایی با جنس PVC ساخته شده اند که خاصیت کشسانی بالایی را دارند. انواع طرح های سنتی بر روی انواع این نوع پارچه با استفاده از دستگاه مخصوص چاپ شده و بر روی سقف نصب می شود.

پروفیل نگهدارنده بر روی سقف در فاصله مشخصی نصب شده و سپس پارچه مخصوص بر روی پروفیل کشیده می شود. یکی از موارد نشان دهنده کیفیت سقف کشسان جنس پروفیل نگهدارنده می باشد. پروفیل ها اغلب از جنس آلومینیوم می باشند. استفاده از پارچه با کیفیت و با درصد بالا تری از پی وی سی یکی دیگر از عوامل افزایش کیفیت سقف های کشسان است.

تفاوت در انواع سقف کشسان به دلیل تفاوت در نوع پارچه پی وی سی مورد استفاده در آن است. مدل های براق، مات، ساتن، شفاف، چاپی و آینه ای از انواع این نوع سقف ها هستند که هرکدام بسته مدلشان کارایی متفاوتی دارند.

بازار خرید سقف کشسان طرح سنتی

بازار خرید سقف کشسان طرح سنتی در جامعه امروزی و با توجه به پیشرفت زیاد دکوراسیون داخلی و ملزومات آن استفاده از سقف های کشسان افزایش چشم گیری داشته است. سقف های کشسان در انواع طرح ها تولید شده و نصب آن ها راحت بوده و قابلیت حمل و نقل آسانی نیز دارند.

به نوعی اجرای ساده این نوع سقف از اصلی ترین مزایای آن به شمار می رود. در این مدل سقف می توان از فیبر های نوری و سیستم نورپردازی برای افزایش زیبایی سقف استفاده کرد. قیمت انواع سقف نسبت به نوع طرح، نوع پارچه به کار رفته و جنس پروفیل به کار رفته متفاوت می باشد اما در کل قیمت کم تری را به نسبت دیگر ملزومات به کار رفته برای سقف دارد.

خرید سقف در تمامی ایران قابل انجام است و طراحان داخلی با توجه به نوع ساختمانی که در آن سقف به کار می رود طرح های مخصوصی برای را طراحی می کنند که به زیبایی ساختمان می افزاید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *