شرکت پخش سقف کشسان استخر آینه ای در کرج


سقف کشسان نسل جدید سقف هایی هستند که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و جذاب کاربرد و فواید زیادی در صنایع و مکان‌های مختلف دارد. از بهترین و کاملترین نوع سقف های کشسان می‌توان به سقف‌کشسان آینه‌ای اشاره نمود. این سقف در طراحی دکوراسیون و معماری داخلی منازل، استخر و غیره کاربرد فراوانی دارد. عمده فعالیت ما در شرکت پخش سقف کشسان استخر آینه ای در کرج می باشد که تلاش می کند محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه نماید.

شرکت پخش سقف کشسان استخر آینه ای در کرج

بررسی کامل سقف کشسان استخر

بررسی کامل سقف کشسان استخر شاید برایتان جالب باشد که بدانید سقف کشسان چیست؟برایتان اینگونه بیان می کنیم که سقف کشسان به سقفی گفته می‌شود که دارای قابلیت کشسانی می باشد و در اجرای این سقف ها از ریل ها و گیره های استفاده می شود که می تواند انواع پارچه ی آینه را بر روی خود ثابت نگه دارد. پارچه های مورد استفاده در این سقف ها از جنس pvc یا پارچه های حرارت دیده ای است که قابلیت انعطاف دارند و در انواع و سایزهای مختلف و با طرح ها و نقش های گوناگون و زیبا استفاده می شود.

سقفهای کشسانی که به عنوان پوشش دهنده در استخرها به کار برده می شود دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت هستند تا در محیط استخر دچار آسیب نشوند. این سقف ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در سال‌های زیادی بدون آسیب دیدن مورد استفاده قرار گیرند. نصب راحت و مناسب آن باعث گردیده که امروزه افراد زیادی برای استفاده از این سقف ها علاقه مند گردند و البته باید ذکر شود که نصب این سقف ها باید توسط افراد ماهر انجام گیرد.

از خصوصیات دیگر این سقف ها می توان به شستشوی سقف اشاره نمود که به راحتی قابلیت جداسازی دارند و می‌توانند پس از شستشو دوباره نصب گردند. همچنین این سقف ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی را از خود به مکان بیرون منتقل نمی‌کنند و در مقابل حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. مجموعه ما مفتخر است ارائه دهنده انواع سقف کشسان استخر در سطح کشور باشد و بتواند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه کند.

فروشنده انواع سقف کشسان استخر

فروشنده انواع سقف کشسان استخر این مجموعه قادر است در طرح سقف کشسان هر گونه که مشتری بخواهد و سفارش خاصی داشته باشد آن را انجام داده و عملی نماید. کیفیت بالای محصولات باعث گردیده علاوه بر بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی نیز موفق عمل نماییم و محصولات خود را با بهترین کیفیت و زیباترین طرح ها برای مشتریان داخل ایران و هم در سطح جهانی ارائه دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *