شرکت صادرات سقف کشسان استخر کرج جدید


سقف کاذب برای دکور بسیاری از مکان ها استفاده می شود و مقاومت بالایی در برابر مایعات و رطوبت دارند و به همین دلیل سقف کشسان استخر را می توان در استخر های کوچک و بزرگ استفاده از کرد.

شرکت ما علاوه بر تولید سقف های کاذب برای صادرات سقف ها به سایر کشور ها توانایی دارد و اقدام می کند. صادرات به سایر کشور ها این امکان را فراهم می کند که حوزه اقتصادی کشور را رونق بخشیده است.

شرکت صادرات سقف کشسان استخر کرج جدید

اطلاعات مختصری درباره سقف کشسان استخر

اطلاعات مختصری درباره سقف کشسان استخر سقف های کاذب از انواع پارچه های کشسان و اسکلت های فلزی تشکیل شده است که کار بر روی دیوار ثابت می شوند پارچه های سقف های کاذب اغلب از جنس پی وی سی هستند چرا که این نوع ماده پلاستیکی مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و مایعات دارد همچنین این ویژگی ها باعث شده است که از پی وی سی در دیگر جاهای ساختمان سازی استفاده شود .

از طرفی این پارچه ها از پلی وینیل کلراید تشکیل شده است و در برابر آتش و حرارت مقاوم هستند و وقتی به صورت مستقیم گرما و آنها بدهیم حالت کشسانی پیدا می کند در قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد به همین خاطر به این نوع سقف ها که در آنها پارچه پلی وینیل کلرید استفاده شده است سقف های کشسان می‌گویند.

این ماده پلاستیکی تشکیل شده از پلی وینیل کلراید می باشد که نوعی پلاستیک است و علاوه بر مقاومتی که در برابر حرارت و آتش سوزی دارد در صورتی که به صورت مستقیم به آن گرما بدهید به حالت کشسانی در می آید و قابل انعطاف پذیری می باشد. دلیل اصلی نامگذاری این نوع از سقف ها به محصولات کشسان نیز همین موضوع می باشد.

استفاده از سقف های کششی مزایای زیادی دارد از جمله اینکه این سقف‌ها در طرح ها و رنگ های مختلف و گسترده وجود دارند و می‌توانند نسبت به دیزاین محل مورد نظر چند نمونه داشته باشد و نسبت به سلیقه شما چاپ و طراحی می‌شوند و در محیط مورد نظر نصب می شود از طرفی این محصولات طول عمر بالایی دارند.

فروش انواع سقف کشسان استخر

فروش انواع سقف کشسان استخر قیمت سقف کشسان استخر نسبتا مناسب و پایین می باشد و می توان به راحتی در محیط استفاده کرد. محصولات سقف های کشسان به دلیل مقاومت بالایی که دارند در برابر گرم و سرد شدن فرموله می شوند و تغییر شکل نمی دهند و همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارند و از به وجود آمدن قارچ و باکتری در آن محل جلوگیری می شود.

بهترین سقف کشسان این قابلیت را دارد که در برابر رطوبت موجود در استخر مقاومت داشته باشد و همچنین در برابر قارچ ها و باکتری ها محافظت ایجاد کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *