شرکت تولیدی سقف کشسان حرفه ای


سقف کشسان یک طرح جدید و امروزی است که جنبه دکور و تزئین دارد و مدل های شیک و جذابی در این زمینه وجود دارد. شرکت تولیدی سقف کشسان حرفه ای برای اولین بار در ایران این سقف کششی را تولید می کند که در دنیا نظیر ندارد و از بهترین نمونه ها برای این کار استفاده می کند. افرادی که در این شرکت کار می کنند همگی به صورت تخصصی کار می کنند همچنین کار اجرای سقف کشسان نیز بر عهده این شرکت می باشد.

شرکت تولیدی سقف کشسان حرفه ای

مشخصات فنی سقف کشسان

مشخصات فنی سقف کشسان طراحی سقف کشسان بی نظیر می باشد و در ابعاد های مختلفی تولید شده است که از مشخصه های اصلی آن جنس آن می باشد که از نوع پی وی سی و پلاستیک اسلایتر  است و دارای انعطاف بالا و قابلیت کشی بودن در آن زیاد است. نور پردازی همراه با این سقف زیبایی دو چندانی به مکان می دهد و بیشتر برای اتاق مهمان یا سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. به چند مورد از مشخصات فنی آن در این بخش می پردازیم.

  • از دیگر مشخصات فنی سقف کشسان این سقف ضد کثیفی و آلودگی است که به دلیل بودن ماده زینک اکساید در مواد اولیه ساخت این محصول ایجاد می گردد.
  • نصب آن نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد و به کاردک، هیتر گرمایشی و گیره های مخصوص نیاز است.
  • ضد حریق بودن این جنس باعث شده در برابر گرما و آتش مقاوم باشد و هنگام آتش سوزی فقط جمع می شود و آتش نمی گیرد که از بهترین مزیت های آن به حساب می آید.
  • عرض این جنس در 3 یا 5 متر و در طول های مختلف می باشد اما مشتری می تواند ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهد تا برای او تولید شود.
  • طرح های که در این زمینه تولید شده بسیار زیبا هستند و در سه نوع چاپی، لاکر یا ترنسپرنت می باشد که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند.

طراحی و اجرای سقف کشسان حرفه ای

طراحی و اجرای سقف کشسان حرفه ای برای طراحی و اجرای سقف حرفه ای کشسان بهتر است از یک گروه متخصصی دعوت به کار شود و یا از این افراد مشاوره گرفت و برای نصب آن اقدام کنید. 
می توانید ساختمان های خود را با این مجموعه به زیبایی هر چه تمام تر به نمایش بگذارید و از دیدن آن لذت ببرید. در اجرای این نوع سقف ها می توان از انواع نورپردازی ها استفاده نمود که از مزیت های مهم این اجرا به شمار می رود.

شرکت طراحی و اجرا در این زمینه هستند که بهترین نمونه ها را می توانند برای مشتریان خود نصب کنند جهت خرید از این شرکت ها می توانید به سایت فروش این شرکت ها مراجعه فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *