سفارش سقف کشسان اتاق خواب کودک


متقاضیانی که قصد سفارش سقف کشسان اتاق کودک را دارند می توانند به مراکز عرضه این نوع محصولات مراجعه نموده و طرح، رنگ، اندازه و مدل دلخواه خود را سفارش دهند. به محض ثبت سفارش، طراحان محصولات شرکت، فعالیت خود را آغاز کرده و طرح مورد نظر را بر صفحه کشسان ایجاد کرده و زاویه بندی های آن را به گونه ای تنظیم می نمایند که از هر طرف به آن ها نگاه می کنیم زیبایی خود را حفظ می نماید. 

سفارش سقف کشسان اتاق خواب کودک

انواع سقف کشسان سه بعدی اتاق کودک

انواع سقف کشسان سه بعدی اتاق کودک

سقف های کشسان سه بعدی دارای انواع مختلفی هستند که مهم ترین و پر طرفدار ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد: 

  • سقف های سه بعدی آینه ای: این نوع محصول شامل یک صفحه براق است که مانند آینه عمل کرده و قدرت بازتاب نور بسیار بالایی دارد. 

این محصول، بیشتر در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به علت کمبود فضا نیاز به روشنایی بیشتری دارند.

  • سقف های کشسان سه بعدی براق: این نوع سقف های سه بعدی دارای یک لایه براق هستند که باعث انعکاس نور و تصاویر شده و زیبایی فوق العاده ای به محیط می بخشد.
  • سقف کشسان مات: این سقف ها به صورت مات طراحی شده و هیچ گونه بازتاب نور یا روشنایی ندارند، به عبارت دیگر می توان گفت که تنها خاصیت آن ها اعطای زیبایی به اتاق است.
  • سقف سه بعدی براق _ مات: این نوع سقف سه بعدی دارای خاصیت نیمه مات یا نیمه براق هستند و تاثیر شگفت انگیزی در ایجاد محیطی لوکس و لاکچری در دکوراسیون داخلی منزل دارند.
  • سقف های کشسان سه بعدی نور گذر: این نوع محصول دارای قابلیت عبور نور بوده و این امکان را فراهم می نماید که فضای مورد نظر روشن تر به نظر برسد.

مرکز خرید سقف کشسان فانتزی

مرکز خرید سقف کشسان فانتزی

مرکز خرید سقف کشسان فانتزی از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که از طرف شرکت تولید کننده این نوع محصول راه اندازی شده و در زمینه تهیه، توزیع و فروش انواع مختلفی از این نوع سقف ها مشغول به فعالیت می باشد.

متصدیان امر فروش در این مرکز، جهت آگاهی و آشنایی مشتریان تصاویری از هر یک از نقش هایی را که بر روی صفحات کشسان سقف اتاق ایجاد نموده اند به عنوان نمونه در یک آلبوم جمع آوری نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به این مرکز و مشاهده نمونه های مذکور، طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام به عمل آورند.

بزرگ ترین مزیتی که متقاضیان با مراجعه مستقیم به مراکز معتبر خرید، از آن بهره مند می گردند تخفیف های ویژه ای است که از طرف تولید کنندگان برای این محصول در نظر گرفته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *