جدیدترین قیمت سقف کشسان مدرن


امروزه افراد سعی می کنند سقف های کشسان را جایگزین سقف های بتنی، چوبی یا آجری نمایند که این نوع سقف از ویژگی های خوبی برخوردار است. قیمت سقف کشسان مدرن، وابسته به مسائل زیادی است که چند مورد از آنها عبارتند از: اندازه، ضخامت، نوع و شرکت تولیدی که بطور مستقیم بر قیمت تمام شده آنها تأثیر می گذارد. شما می توانید این نوع سقف را در مکان های مختلف استفاده نموده و از خصوصیات خاصی که دارد بهره مند شوید.

جدیدترین قیمت سقف کشسان مدرن

اطلاعاتی درباره سقف کشسان مدرن

اطلاعاتی درباره سقف کشسان مدرن جنس الیاف سقف کشسان PVC می باشد که از ترکیبی با پارچه های مخصوص طراحی و تولید شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع سقف، قابلیت تغییر سایز آنها می باشد که اگر به اندازه کافی حرارت ببینند، اندازه آنها بزرگتر خواهد شد. اغلب این تجهیزات بر روی پروفیل های مخصوصی نصب می شوند که علاوه بر استفاده از آنها در بخش سقف ساختمان ها، در قسمت دیوار نیز قابل نصب می باشند.

مهمترین ویژگی های سقف کشسان:

  • وزن سبک
  • قابلیت شستشو
  • امکان نورپردازی
  • نصب آسان
  • تنوع در رنگ و مدل

اغلب دکوراسیون های مدرن در تمامی بخش ها بطور یکپارچه از این نوع تجهیزات استفاده می کنند زیرا که سرعت اجرا و نصب در آنها نسبت به مصالح مشابه بالا بوده و وزن بسیار پایینی دارند که این امر باعث می شود تا وزن نهایی سازه بیشتر از حد استاندارد نشود.

سقف های کشسان تنها از PVC ساخته نشده اند بلکه الیاف آنها از مواد دیگری نیز بهره می برد که علاوه بر مقاومت خوب، وزن سازه را پایین تر از حد معمول آورده است. سقف کشسان ضخامت بسیار کمی دارد و اغلب آنها ضخامتشان از 0.30 تجاوز نمی کند. این نوع سقف در برابر سرما و البته گرما مقاومت بسیار بالایی داشته و جزو تجهیزات نسوز از آن یاد شده که در هنگام آتش سوزی باعث می شود که شعله های آتش به بخش های مختلف ورود نکرده و آسیب رسان نباشند.

فروش انواع سقف کشسان مدرن

فروش انواع سقف کشسان مدرن فروش سقف کشسان مدرن، در رنگ های مختلفی صورت می گیرد که شما می توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون خود آنها را تهیه نمایید. سقف های سفید رنگ در میان آن‌ها از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده که در شرکت های تولیدی داخلی با ظرفیت های بالایی طراحی و تولید شده و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

اگر شما از خریداران عمده این محصولات باشید، می توانید آنها را از فروشگاه اینترنتی ما نیز سفارش داده تا همکاران ما در بخش فروش، بهترین و باکیفیت ترین سقف های کشسان را در اختیار شما مصرف کنندگان قرار دهند. برای سفارش با ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *