تولید کننده سقف کشسان نیاوران تهران


سقف کشسان یکی از ابزار های دکوراتیو جدید است که در سال های اخیر وارد بازار ایران شده است. این سقف زیبایی بی‌نظیری را در دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد می کند که در هیچ یک از ابزارهای دکوراتیو دیگر دیده نمی ‌شود.

تولید کننده سقف کشسان نیاوران تهران بهترین این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب تولید و آن را به خریداران عمده این محصول ارائه می کند و خریداران نیز می توانند آن را برای هر جای ایران که مایل باشند درخواست نمایند.

تولید کننده سقف کشسان نیاوران تهران

بررسی کیفی سقف کشسان نیاوران تهران

بررسی کیفی سقف کشسان نیاوران تهران سقف کشسان نیاوران تهران به دلیل نوع مواد مورد استفاده در ساخت و طرح های بسیار زیبا یکی از بهترین های این محصول در کشور به شمار می رود. از مشخصات کیفی این محصول می توان به انعطاف پذیری بالای این سقف اشاره کرده به گونه ای که مهمترین مزیت آن امکان تغییر شکل بعد از گرما دهی به آن می باشد. این محصول از نظر رطوبت ضد آب محسوب می ‌شود و امکان نشت آب از آن وجود ندارد.

انواع مختلف این سقف می توانند پارچه ای و از جنس پلی استایرن هستند یا این که از جنس پی وی سی و در سه نوع براق، مات و ساتین باشند که هریک از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

کیفیت چاپ مورد استفاده در تهیه این سقف بسیار بالا است و مناسب ترین رنگ ها و بهترین تجهیزات برای ساخت این سقف کاذب استفاده شده است.

از ویژگی های این محصول می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره کرد به طوری که وزن آن به ازاء هر متر مربع به حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ گرم می رسد که رقم بسیار کمی است همچنین ثبات رنگ در این محصول بالا است و مقاومت به حرارت و گسیختگی در آن به خوبی دیده می شد.

قیمت روز سقف کشسان نیاوران تهران

قیمت روز سقف کشسان نیاوران تهران

قیمت سقف کشسان نیاوران تهران با توجه به عرض و طول آن می تواند متفاوت باشد. این محصول در بازار سقف کشسان با قیمت‌های مختلفی به خریداران ارائه می‌شود و علت آن تفاوت در کیفیت و جنس مورد استفاده برای این سقف می باشد.

برای اطلاع از قیمت این محصول می ‌توان به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده آن ارتباط برقرار کرد. ارتباط با تولید کننده از طریق همین وب سایت و لینک شبکه های اجتماعی و شماره تلفن های تولید کننده موجود در سایت امکان پذیر است.

خریداران می توانند از طریق این دو گزینه به صورت مستقیم و آنلاین با تولید کننده در ارتباط باشند و به این ترتیب اطلاعات لازم در مورد قیمت روز این سقف را به دست آورند.

خریداران پس از استعلام قیمت روز این محصول می توانند از طریق همین وب سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند و با توجه به ارائه انواع طرح های این محصول در بخش محصولات سایت به مراجعه حضوری نیاز نداشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *