توزیع انواع سقف کشسان استخر چیتگر تهران


سقف کشسان استخر یکی از انواع سقف هایی است که در ساخت و ساز ساختمان از آن استفاده می شود و امروزه به دلیل اهمیت ظاهر استفاده از آن با استقبال زیادی رو به رو می باشد و نظر افراد زیادی را به خود جذب نموده استتوزیع انواع سقف کشسان استخر در بیش تر استان های کشور از جمله کلان شهر هایی همچون تهران انجام می شود و شرکت های زیادی با هم در حال رقابت می باشند که هر کدام از آن ها در تلاش هستند تا رضایت مشتری را به خود جذب کنند و محصولاتشان دارای کیفیت بالایی نیز باشد .

توزیع انواع سقف کشسان استخر چیتگر تهران

نحوه تولید سقف کشسان استخر

نحوه تولید سقف کشسان استخر نحوه تولید سقف کشسان استخر :

ابتدا مواد اولیه برای تهیه این محصول آماده می شود سپس ماده اولیه در ابعاد مورد نظر برش داده می شود و اقدامات اولیه روی آن صورت می گیرد و پس از آن توسط یک لایه پلاستیکی مونتاژ می شود .

این نوع سقف به دلیل اینکه در برابر آب و محیط های مرطوب مقاوم است و قدرت استحکام بالایی دارد جزء بهترین سقف کشسان ها است و از آن در مکان هایی که با آب یا رطوبت سرکار دارند استفاده می شود همچنین به دلیل به روز بودن و جدید بودن کالا نظر قشر جوان را بیش از طرح های دیگر مجذوب خود کرده است .

فروش انواع سقف کشسان استخر

فروش انواع سقف کشسان استخر فروشنده سقف کشسان استخر فروش محصول خود را به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می دهد که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده می شود .

فروش این محصول به روش حضوری : در این روش خریداران با مراجعه حضوری به مراکز فروش این محصول و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز و انجام تحقیقات مربوطه مطابق با سلیقه و میل خود سفارش خود را ثبت می نمایند که این روش نیازمند دقت ، تجربه و وقت کافی می باشد .

فروش این محصول به روش غیر حضوری ( اینترنتی ) : در این روش ابتدا مشاوران و نمایندگان واحد فروش اطلاعات لازم در این زمینه را به خریداران می دهند و پاسخگوی سوالات آن ها در رابطه با محصول می باشند سپس در صورت تمایل خریداران به خرید سفارش آن ها را در طرح و رنگ و ابعاد مورد نطر ثبت می نمایند و پس از بررسی های لازم مراحل ارسال آن را انجام می دهند .

همچنین در رابطه با قیمت این محصول باید گفته شود که عوامل مختلفی بر روی آن اثر می گذارد که برخی از آن عبارت است از : نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید ، مقدار مورد مصرف در تولید ، ابعاد مورد نظر خریدار ، طرح و رنگ انتخابی توسط خریدار ، کیفیت و جنس محصول ، برند شرکت تولیدی ، هدف شرکت از تولید و…

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *