ارائه خدمات سقف کشسان کودکانه


سقف های کشسانی همانگونه که از نامشان مشخص است قابلیت کشسانی دارند و از جنس پارچه pvc ساخته و تولید می شوند که میتوان آنها را در هر اندازه و قالبی با گرمادهی مناسب کش داده و در پروفیل های مخصوص اجرا کرد و در طرح ها و تنوع بالا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات ساختمانی می باشد، ارائه خدمات سقف کشسان کودکانه را از مشاورین و نصابان متخصص شعب فروش معتبر داشته باشید.

ارائه خدمات سقف کشسان کودکانه

قابلیت شستشو بسیار آسان سقف کشسان

قابلیت شستشو بسیار آسان سقف کشسان شما می توانید با استفاده از متریال های مختلف طرح های زیبا و رویایی در رنگهای متنوعی برای محیط های مختلف خانه با این سقف ها داشته باشید و علاوه بر سقف بر دیوار هم قابل اجرا هستند و طراحی و تصاویر یکپارچه و منظم با استفاده از نقوش هندسی را پیاده سازی کنید زیرا این محصول دارای تنوع و گوناگونی بسیاری می باشند، از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه سقف کشسانی باید به سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، باریسول، سه بعدی و فیبر نوری اشاره کرد، این سقف ها قابلیت شستشو آسانی دارند.

سقف کشسان لابی یکی از انواع این سقف ها است که دارای مزایا و ویژگی های مخصوص به خود می باشد و بایستی با توجه به محیط و اندازه لابی انتخاب و طرح ریزی شود، این محصول قابل سفارش در طرح های پیشنهادی شما می باشد و برای نصب آن زمان کمتری نسبت به سایر سقف های کاذب صرف می شود، جنس سقف های کشسانی از از پی وی سی است، جنس این پارچه از 90 درصد PVC و پنج درصد از پلاستی سایزر و پنج درصد از افزودنی های دیگر است، درصد کم پلاستی سایزر باعث قابلیت کششی و کشسانی آن شده است.

ضخامت آن و پارچه حدود بین 18 تا 25 میلیمتر بوده و بسیار نازک و سبک است، جنس پارچه آن ضد باکتری و قارچ است و در هنگام نصب گرما میدهند و سپس آن را برای نصب بر روی ریل ها و گیره های مخصوص و بر روی پروفیل کشیده و صاف می کنند، پارچه های این سازه از جنس ساتن بوده و طی یک فرمول خاصی با ترکیب موادی با قابلیت های گوناگون ساخته می شود و در رنگ آمیزی بسیار شفاف است.

شرکت اجرا سقف کشسان کودکانه

شرکت اجرا سقف کشسان کودکانه از مزایای سقف کشسانی امکان چاپ تصویر دلخواه، امکان شستشو و تمیز کردن، سبک و نصب آسان، ضد آب و ضد رطوبت ضد باکتری و قارچ، مقاوم در برابر آتش و عایق در برابر صوت، ضد گرد و غبار با طول عمر بالا و امکان جابجایی راحت با نصب آسان می باشد، سایز این سقف ها پیشنهادی و سفارشی و در اندازه های بزرگ و کوچک هستند، شرکت اجرا سقف کشسان کوچک و بزرگ کودکانه و بزرگسالانه را براحتی برای محیط شما نصب می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

  • یه سری طرح ها هست که اگه استفاده بشه اون بچه حس بدی میگیره و حتی ممکنه که موجب ترس و یا افسردگیش بشه . توی طراحی اتاق کودک حتما از رنگ های شاد و انرژی بخش استفاده کنین .

  • خداقوت.
    سقف کشسان با طرح های کارتونی و فانتزی بهترین انتخاب برای سقف اتاق کودک هست.
    تشکر از مجموعه ایران کشسان جهت اراٸه خدمات سقف کشسان کودکانه زیبا، با کیفیت و مرغوب.
    سفارش از این مجموعه رو به همه والدین عزیز توصیه میکنم.

  • سلام من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *